Geplaatst: Maandag om 06:514 d Op 11-7-2025 om 15:23, Jorieke123 zei:een jute boomband-achtig-iets, van de LidlFotootje? Ik ben nu wel nieuwsgierig. Ook waar je het voor gebruikt… * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Maandag om 07:094 d Ik gebruik het vooral om de al houtige takken van mijn druiven en mini-kiwi's aan te binden. Ik gebruik liever geen ijzerdraad want voor je het weet groeit dat in. En ook geen plastic en andere zooi die voor vervuiling zorgen als je even niet oplet en/of het ook weer ingroeit of breekt of wat dan ook. Dit ziet er ook nog eens mooi uit vind ik. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: Maandag om 11:124 d Inderdaad mooi, Jorieke. En ja, dat opbinden 🤨. Ik gebruik nu de grootste tiewraps. Die zijn breed genoeg om niet in te snijden. Ik doe ze er losjes omheen, zodat de stengels ruimte hebben om te groeien. Het blijft behelpen. Voor dikkere takken is dit mooi! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Nog steeds de plant met de meeste tomaten. Wel verschillende modellen. Nu wachten op het kleuren!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u En de ene zonnebloem van Arja zijn er wat meer geworden. Ik heb ze eigenlijk ook om op de vaas te zetten, maar er zitten steeds zoveel hommels in dat ik dat maar niet doe! 😊🌻🐝
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.