Geplaatst: 16 juni 202516 Jun Hoy iedereen ,ik ben al lang lid van het fijne forum .En lees zo goed als dagelijks de nieuwe berichten van iedereen .Leuk zo iedereen toch een beetje te leren kennen .Ik kijk ook met veel interesse naar de foto's ,en volg de wedstrijd perikelen op de voet .Maar ik mis een grote bijdrager van dit forum met zijn vele nuttige tips en foto's ( Patrijs )Actief ben ik hier zo niet omdat ik weinig nuttigs heb te vertellen , ik heb een erg kleine tuin met het meest wat vaste planten en struiken .Verder 2 kleine appelboompjes en 2 pruimenboompjes ( half of laagstam ) het mirabellen boompje is 10 à 11 jaar oud , elk jaar vol bloesem maar nog geen enkel pruimpje opgebracht .Er naast staat een Opal , paar jaar jonger , 2 jaar geleden voor het eerst redelijk wat pruimen gehad , vorig jaar heel veel maar ze hadden allemaal een wormpje in zich .Een kleine serre ( kas ) heb ik wel daar staan een paar kerstomatenplanten in en 1 komkommerplant .
Geplaatst: 16 juni 202516 Jun Ik heb hem op 10 mei al een p.b.'tje gestuurd, maar dat heeft hij nog niet gelezen...Toen had hij al een poosje niets gepost.Maar hij is wel dagelijks op het forum gelukkig, @Jorieke123 zei dat hij misschien wel met vakantie was.Dat kan ook natuurlijk.Ik ben trouwens dol op foto's van kassen met tomaten- en komkommerplantjes @krissie107 ...🙂 16 juni 202516 Jun aangepast door Rookie
Geplaatst: 16 juni 202516 Jun Ik had hetzelfde en had hem afgelopen weekend een pb gestuurd. Ik zag inderdaad dat hij wel regelmatig op het forum leest. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 30 juni 202530 Jun Ook ik mis Patrijs, maar ben blij dat hij meeleest. Hoop dat hij lekker op pad is met de camper! 😊
Geplaatst: 21 juli 202521 Jul Ja @@patrijs zijn afwezigheid valt wel erg op. Ik mis de meters bieslook [emoji38]Ik hoop dat hij lekker aan het genieten is.
Geplaatst: 21 juli 202521 Jul Misschien neemt hij een Sabbatical van zijn tuin dit jaar.Hij is nog wel steeds op het forum, 20 uur geleden nog.Kan je even een teken van leven geven @Patrijs ?Ik ben een beetje bezorgd.
Geplaatst: 20 september 202520 Sep Patrijs zijn afwezigheid valt inderdaad op. Maar ehhhh… waar is Rookie gebleven? Ook al een tijd niet gezien….😱
Geplaatst: 20 september 202520 Sep Misschien ook lekker op vakantie? Beetje rondtrekken door Scandinavië ofzo.Hoop ik dan maar 🤞 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.