Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb dit jaar enorme grote brocolli's, allemaal net over de kilo het lijken wel bloemkolen, en ze zijn precies nog lekkerder.

Vandaag 2 van de kleinkindjes op bezoek en die bleven vreten van Opa's heerlijke brocolli

Heb dit nog nooit gehad, misschien door het koelere voorjaar?

Ze staan wel vanaf dit jaar op worteldoek en onder insectengaas.

Geplaatst:

Nee rats vergeten, 1 heeft de buurvrouw gehad.

Al kan ik morgen wel een foto maken van de verorberde brocolli, maar vrees dat die niet meer groen maar eerder bruin zal zijn............................................

Geplaatst:

Hier kreeg ik het bericht dat, ik heb het nog niet gecontroleerd, dat de broccoli oogsten overla mislukt zijn. Lege broccolivakken in de winkel of er gduur. Ik weet het niet. Ik heb broccoli in de tunnel gehad en van vijf planten al zeven keer gegeten met mijn gezin. EN die buiten staan gaan ook goed, nog een week en dan kan ik eer weer drie oogsten. En jonge plantjes heb ik ook al wee rgezet. Dus of dat bericht waar is, ik weet het niet, maar borsalino, ik zou zeggen, geniet er van, dubbel!

Geplaatst:

Mijn broccoli`s deden het ook erg goed. Ook gekochte en ik wilde nog terug naar de handelaar vragen welk soort. Ik heb ze ook voor het eerst onder gaas.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Mijn brocolli doet het ook super ik heb er al verschillende keren van gegeten ik heb er zondag een geoogst en nu staat er nog een!! 2012070116310143261341223243.jpg

Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme

Geplaatst:

Ja hier ook brocolli die veel groter is dan normaal. denk dat ze het vele regenwater leuk vonden.

Gisteren er afgesneden van 900 gram per stuk.

Is toch een vrij dankbare groente , lekker , heel erg gezond en groeien enorm snel. weinig omkijken naar.

Geplaatst:

Hm ik snap er geen bal van!

Mijn Brocolli was niet te vreten, erg bitter. Dat kwam waarschijnlijk omdat ie bijna aan het bloeien was, en groot waren ze ook niet echt...

Ik had ze wel vroeg gepoot!

hm bah

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Geplaatst:

Ja, hier ook flinke. Groter dan vorig jaar. Kan me idd voorstellen dat het regenwater ze goed heeft gedaan, alhoewel het nu alweer even flink droog is. Heb maandag zelfs flink moeten gieten.

Smaak is ook goed. En maar 1 rups erin.

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.

Geplaatst:
J

Smaak is ook goed. En maar 1 rups erin.

Ik had ook grotere brocolli dan normaal maar ze zaten vol met rupsen....leggen jullie die dan ook in zout water of wat doen jullie??

Geplaatst:

Ik heb de mijne voor t eerst onder insectengaas..daardoor heb ik wel de snelle laatste bloei over het hoofd gezien van de verder prima oogst.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik snij 'm in vrij kleine roosjes zodat ik goed kan bekijken of er iets in woont. En dan in gewoon water. Nooit zout water geprobeerd eigenlijk.

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...