Geplaatst: 14 uren geleden14 u Ik ben ook al aan het nadenken @Rookie 😃. Ik heb nog nooit in mijn leven een boon gekweekt, dus we gaan het sowieso zien. Ik ga in ieder geval op 3 paarden wedden. 2 in de voortuin op het Zuid Westen in de volle grond, 2 in de achtertuin op het Zuid Oosten in de volle grond en 2 in een pot op het Zuiden.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Ja, hier ook ontvangen! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 uren geleden12 u Hier ook ontvangen. Ze liggen klaar bij het pootgoed.Op naar eind mei, zaaien met die handel!!!!Ik heb er zin zin!
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Hier lagen de bonen vandaag ook in de bus. Nog een paar weken wachten, dan kan de wedstrijd beginnen. Succes allemaal.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 4 uren geleden, Dahli zei:Ik ga in ieder geval op 3 paarden wedden. 2 in de voortuin op het Zuid Westen in de volle grond, 2 in de achtertuin op het Zuid Oosten in de volle grond en 2 in een pot op het ZuidenDus je gaat uit van een kiempercentage van 100%? gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Ja @Mai Pensato 😃. Ik heb 0 ervaring met bonen en ga vooralsnog van het hoogst haalbare uit 😉.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Terwijl ik vandaag mijn zaden uitzocht (eindelijk tijd voor na een verbouwing hier), plofte het mooie zakje wedstrijd-zaad in de bus. Dank je wel Lia! A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Geplaatst: 8 uren geleden8 u 45 minuten geleden, Dahli zei:0 ervaring met bonenNiets gemakkelijker dan bonen vind ik @Dahli Je zult er veel plezier van hebben. 6 Bakken met deze bonen, dan moet je vast winnen. Ik zet er hoogstens 2 denk ik, want ik heb nog andere bonen en niet zo veel bakken meer. 8 uren geleden8 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 8 uren geleden8 u De zaadjes zijn er! Dank Lia. Hopelijk worden de bonen zo mooi als het zakje is, prachtig Lore ( @redzebra ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.