Geplaatst: 1 uur geleden1 u Stand van zaken hier is: 4 bonen gelegd, 3 opgekomen.Nummers 1 en 2 zijn gelijktijdig gelegd. En op 13 mei naar buiten verhuisd. In de open lucht, zonder overkapping.No. 1 is nu 80 cm hoog, heeft diverse clusters met bloemknoppen die op het punt van uitkomen staan.No. 2 nooit echt opgekomen, weggerot.Nummers 3 en 4 zijn ongeveer 2 weken geleden gelegd.No. 3 is afgelopen week opgekomen en inmiddels meer dan 20 cm hoog.No. 4 is gisteren boven gekomen. Zie foto.De vraag is of no. 4 verder groeit, het lijkt er een beetje op alsof de groeipunt toch verrot is. Wat erg opvallend is, is dat het stammetje van no. 4 bij opkomst veel dikker is dan bij de andere 2. Als deze het redt verwacht ik dat dit wel een struikvorm blijft.
Geplaatst: 38 minuten geleden38 min Van de 6 waren er uiteindelijk 3 opgekomen, eentje was al snel verdwenen en hield ik er nog 2 over.Gisteren leek 1 van de 2 bezoek te hebben gehad dus ik heb er nog maar eentje over ( ik denk niet dat de 2e nog wat wordt).
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.