Geplaatst: Gisteren om 18:251 d Uiteindelijk heb je maar één boon nodig om te winnen, dus die kan heel goed aan die ene plant hangen.👍
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 16 uren geleden, Mai Pensato zei:Voordeel is dat ik ze nu met een extra lang druppelslangetje vanuit de kas naar buiten, water met voeding kan geven.Puur uit interesse, omdat ik altijd dacht dat sperziebonen eigenlijk geen of maar weinig meststoffen nodig hadden... wat geef je dan precies voor voeding, en hoe vaak?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Voorlopig langste hier15,2cn, jammer dat die niet geheel recht is gegroeid.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 5 uren geleden, driepinter zei:Puur uit interesse, omdat ik altijd dacht dat sperziebonen eigenlijk geen of maar weinig meststoffen nodig hadden... wat geef je dan precies voor voeding, en hoe vaak?Ik weet het ook niet, maar mij lijkt dat iedere plant voedingsstoffen nodig heeft zeker als je in een pot kweekt. En de plant is ook best groot. Hoe vaak ik water geef en welke EC zal ik wel melden na de wedstrijd 😊 Mijn plan was om verschillende voedingsniveaus te vergelijken maar helaas ik heb slechts 1 plant over. Dus doe ik het vanuit de theorie en mijn kweekervaring.
Geplaatst: 48 minuten geleden48 min 4 uren geleden, redzebra zei:jammer dat die niet geheel recht is gegroeidJe moet ze ook spalken hoor, dan groeien ze recht. Dat ga ik ook doen. 🤣Moet je zien wat een prutsjes van boontjes ik heb. En dan is de langste met zo'n enorme kronkel. En zelfs een omgevouwen puntje! Nou ja zeg. Zie je die gekke vergroeiingen, daar keert de steel echt een soort van om? Daar begon hij gelijk al mee en deed mij vermoeden dat hij het op zou geven. Hij groeit echt heel erg raar.Verder echt 100 bloemetjes aan mijn gedrochtelijke plant.Er blijven maar meer bloemen komen (op de foto lijkt het mee te vallen, maar in het echt is het een paarse wolk), maar boontjes dus niet of nauwelijks. 48 minuten geleden48 min aangepast door hazeltje
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.