Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Roelie de wedstrijdleiding @Lia56 is hier duidelijk over :Op 10-7-2026 om 17:06, Lia56 zei:Ook de andere edities hadden leden een apart deel van de tuin/border alleen voor hun wedstrijd bestemd dus daar hou ik mij aanGelijke kansen voor iedereen en t moet voor iedereen leuk blijvenAlleen de bonen die ik heb gestuurd ( ook al zijn die in sommige leden niet wat ze ervan verwachten) tellen meeOok ik heb de 6 bonen gelegd waarvan er eerst 2 opkwamen, eentje kaalgeverten en de ander aan t groeien.Staan in een pot, ben nu op vakantie en moet maar afwachten wat de buurman ermee doet.Zou makkelijk zijn om nieuwe t leggen maar dan is voor mij de lol eraf, doe ik dus niet...laat de beste winnen!Dus alle bonen van planten die komen uit de 6 opgestuurde zaden tellen mee, ook al hebben ze een andere dan verwachte vorm, alle andere bonen niet ook al zijn die mauve. Er wordt verwacht dat je de wedstrijd bonen ietwat duidelijk apart hebt staan, zodat geen vergissing mogelijk is. In jouw geval tellen ze dus duidelijk gewoon mee.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 4 uren geleden, Roelie zei:Het is zoals ik eerder al eens heb gemeld mijn eigen schuld, ik heb ze naast de klimmers gezaaid en nu hebben ze afgekeken.Oh jee, dan worden de mijne geel. Ze staan naast de gele stambonen. Ze bloeien nochtans paars en de gele geel. En er zitten zulke kleine boontjes aan dat ze niet eens op de foto willen. 33 minuten geleden33 min aangepast door hazeltje
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.