Geplaatst: 19 uren geleden19 u Ik doe ook niet veel op dit moment. 's morgens tot 11.00 uur is het wel uit te houden, maar dan heb ik net mijn ontbijt achter de rug. Dan heb ik ervoor wel water gegeven, daar ben ik dan een uur mee zoet. En dan een uitgebreid ontbijt dat best wat tijd kost. Het is niet anders. Morgenochtend weer weg, dus dan doe ik weer niet veel. Maar gelukkig hoeft er niet zo veel te gebeuren.Vrijdag en zaterdag wordt het nog heter. Morgen iets minder.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Benen in de kruiwagen, bemisting mèt regenboog, en een 0.0 biertje in de hand, kijken hoe de tomaatjes kleuren...
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dat doe je goed.Het was hier vanochtend heel lang bewolkt en relatief koel, dus alle ramen open en grote ventilatoren in de vensterbanken, die de koele lucht naar binnen halen.Nu schijnt de zon volop, maar het is toch nog "maar" 25 graden met een lekkere noordoosten bries.Het huis kan even heerlijk afkoelen.De plafondventilatoren draaien volop, maar de airco is nog steeds niet aan geweest.Dat zal morgen en zaterdag misschien wel gebeuren, we wachten maar af.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.