Geplaatst: 52 minuten geleden52 min Hier regent het gestaag even door, whoohooo🤸🤸🤸. We zitten grotendeels in de buienstrook.
Geplaatst: 41 minuten geleden41 min Het heeft hier gedonderd en gebliksemd incl heel veel regen. Begon rond 5 u. Was rond 6:20 even droog. Snel naar buiten gerend en wat uit de regen gehaald. Perfect getimed, want ik was nog geen minuut binnen en het begon weer. Incl alle donder en bliksem. Heerlijk afgekoeld. Alles weer fris en fruitig. Ik check straks de regenmeter.
Geplaatst: 18 minuten geleden18 min Nous het is helemaal niets nog de druppels komen in het bos nog niet aan de grond. Maar er is meer voorspeld toch? Er zal heus wel wat komen. 9 uren geleden, acpronk zei:Het waterpeil in de sloot bij de moestuin is ook normaalDat zagen we de afgelopen week in het Gooi ook. Hier een boer die in het Corversbos een akker van natuurmonumenten water geeft met water uit de grachten van landgoed Gooilust..
Geplaatst: 5 minuten geleden5 min 9 uren geleden, acpronk zei:Het waterpeil in de sloot bij de moestuin is ook normaal, in Bodegraven zelf zie ik niks raars. En bij Mellie volgens mij ook, gezien haar foto nadat ze met een nat been de sloot uit kwam.sloot staat net zo hoog (laag, nog heen 1 m) als normaal hier.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.