Geplaatst: Gisteren om 12:211 d Wij hadden een middagje moestuin gepland…De tuin zelf zal er geen bezwaar tegen hebben 😉
Geplaatst: Gisteren om 12:331 d Op 19-8-2026 om 08:35, Jorieke123 zei:hebben we even de klepjes open gezetMooi systeem!
Geplaatst: Gisteren om 12:391 d Auteur @Tanja65 wij veranderden een bbq naar een binnen-op-de-kookplaat-etentje:We gaan maar gewoon door met die plannen, hopelijk valt er toch nog leuk wat!
Geplaatst: Gisteren om 13:431 d 1 uur terug, Tanja65 zei:middagje moestuin geplandToch maar even opschuiven als ik dat zo bekijk. @Jorieke123 wat een handige klepjes. Bij ons gaat alles ook zo de grond in. Dat vind ik wel jammer. Volgens mij is er bij ons ook wel het een ander gevallen. We gaan het zaterdag zien in de regenmeter. Loopt die over of niet.
Geplaatst: Gisteren om 15:191 d Helemaal vol. Ik ben 2 paar natte schoenen en sokken vandaag. Maar dan categorie kletsnat. Ik kon mijn keffiyeh moeiteloos uitwringen 😆Blij met alle regen die valt hoor. Maar ehm.. misschien niet tijdens schooltijden wanneer je echt buiten moet zijn.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Auteur Nou hier viel gistermiddag dus niets van betekenis. We hebben voor niets een binnen bbq gehouden.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Hier in het Midden des lands is er de afgelopen 48 uur heel wat gevallen. Gisterenmiddag zelfs een fikse hagelbui. Daar heb ik het nooit zo op, maar gelukkig geen schade aan de tuin.Ik geniet zo van dit weer! Vandaag helemaal, malse buitjes afgewisseld met zonnige perioden. En de nachten zijn helemaal verrukkelijk met temperaturen rond de 13 graden. Wat een feest!
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ja en nee. Regen hebben wij nodig uiteraard. Bij geen regen moet ik elke dag 5 kwartier de tuin sproeien. Bij wel regen moeten wij samen minstens 3/4 uur 's avonds slakken rapen. Dus van mij mag het best om en om, dagje regen, dagje droog. Ik heb nu elke dag regen hier.Ook omdat ik 's morgens andere dingen doe, (ik geef wel water als het droog is en ik sta dan vroeger op en doe dan niet mijn dagelijkse oefeningen die ik eigenlijk moet doen), begin ik meestal 's middags en dan regent het geregeld. Dus ik doe niet veel in de tuin nu.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur We liepen na het eten nog naar achteren om te harken in het ossenveld, en ik hoorde het al wat vreemd ruizen in de verte. Wind? Regen? Het zou droog blijven?! Het laatste stukje moesten we rennen naar het afdak van de ossen, en daar hebben we een tijdje staan schuilen voor de best wel harde bui! En toen het ophield, hoorden we het iets verderop bij de buren nog op hun metalen dak vallen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.