Geplaatst: 2 uren geleden2 u 50 minuten geleden, Gitta zei:geen stelen namelijk, maarDat blad is zo dun in het algemeen, netals bieslook. En ik noem het dan stelen. Maar nu zou ik het blad kunnen noemen.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 1 uur geleden, Arja zei:Bonuspunten voor het plaatsen van bovenstaand bericht in deze rubriek.Ik denk dat @appelvrouw bedoelt dat Vreetje vanavond op het menu staat.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Op 12-6-2026 om 16:58, jootje zei:Ik heb zelf al krulandijvieWij hadden oud ijsbergslazaad gezaaid. Nul opkomst. Maar wel op die plek een krulandijvie? Verdwaald zaadje zeker. Was wel lekker.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 31 minuten geleden, rorror zei:Ik denk dat @appelvrouw bedoelt dat Vreetje vanavond op het menu staat.Dan zou ik haar eerst nog wat lekkere kruiden voeren. Marineren van binnenuit.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Houden jullie eens even op Rorror en Arja. Vreetje is een jonge moeder hè.. die geeft vast nog melk aan Tweetje en Nootje. Melk van hoogwaardige kwaliteit denk ik wel..met al dat gezonde hier in ons bos.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.