Geplaatst: 1 uur geleden1 u Alle geplante snijbiet is opgegeten… dat was een beetje zuur. Gelukkig is het makkelijk spul om te herzaaien, maar blijft balen. De erwten hadden ze nog met rust gelaten. Maar weer slakkenkorrels gestrooid en direct in de tentkas gekeken. 1 slak gevonden die over de wand kroop. Die kreeg een duik in het water. Alles water gegeven. Tot mijn groot plezier zag ik al wat zaaisels opkomen en de eerste opgepotte dahlia arabian nog het s had al een heus takje eraan. En tot mijn plezier 2 zag ik dat de appel van @weknow al in de bloesem zat! Jeej En plezier 3: ik heb voor het eerst perenbloesem! Jawel. Ik heb al zeker 11 jaar perenbomen en nog nooit een peer gezien, laat staan bloesem. En 2 bomen hebben dit jaar bloesem. ☺️☺️☺️☺️
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wat jammer van de snijbiet. En wat bijzonder van je perenboom. Eindelijk vruchten @Mellie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.