Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nou, o.a. dit. Ik heb alles afgewassen, mijn man afgespoeld en op de handdoeken gezet. Nog niet alles. De vorige keer had ik alle labels gedaan, maar ik heb nog een deel intussen. En ik heb nog wat bakjes en wintersowing flessen om af te wassen, dat is weer voor morgen. En dan kan mijn man de watertanks tegen de muur bevestigen, want nu stond alles ervoor.Ik had mij voorgenomen om de bakjes direct te wassen, maar vanwege mijn vele zaaiingen had ik er gewoon geen tijd voor. Of mijn groente op tijd in de bakken of de afwas. Zo was het.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik was mijn potten al lang niet meer af, vroeger spoelde ik ze om in de beek, nu nog wel eens in een emmer met water..allemaal in dezelfde emmer. En zeker niet met afwasmiddel. Ik denk dat @Jorg mij ooit zei dat je ook de goede bacteriën eruit spoelt. En Fin ik weet niet van de hoed en de rand maar ik vind het zonde van het water..klopt de potten nog een beetje uit en hop een nieuwe plant erin. En ik ondervind geen problemen met planten die instorten nadat ze in zo’n potje zijn gezet..Komt het van een kweker dan wel even in die emmer met water.We hebben er ook een topic over: 1 uur geleden1 u aangepast door appelvrouw
Geplaatst: 49 minuten geleden49 min Sommige potten zijn erg nat, waar ik de planten uithaal. Maar die kan ik dus laten drogen, uitkloppen en klaar. Dank je, scheelt mij een hoop werk. Ik heb ook bakjes waar ik wat in heb gedaan wat ik heb geoogst b.v. of tijdelijk de planten erin gezet om af te harden. Daar geldt het dus ook voor. Ik dacht weleens: bepaalde plantjes komen niet op, misschien een schimmeltje e.d. Tja, nog steeds de gedachten van MM die zei dat je alles uit moet wassen en ook de plantenzakken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.