Geplaatst: 10 uren geleden10 u Oh jammer @Moestuinpassie, de tip van @Arja volg ik ook regelmatig als een optie. Er zijn ook bij goldita verschillende duitse webshops die het zaad in voorraad hebben en aanbieden, misschien meer geluk via die weg.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 2 uren geleden, Moestuinpassie zei:tips voor de Goldita?Goldita Tomatensamen orange, fruchtig-süße CocktailtomateGoldita Tomatensamen – fruchtig-süße Cocktailtomate in leuchtendem Orange. Samenfestes, ertragreiches Tomatensaatgut für Garten & Balkon. Portion für ca. 10 Pflanzenhttps://www.samen-maier.at/produkt/bio-tomate-goldita?gad_source=1&gad_campaignid=22428391666&gbraid=0AAAAAoUhjn_0J_en0Qb2-wvwmrlISjhvc&gclid=CjwKCAjwyYPOBhBxEiwAgpT8P2mRevZTKpRpUyhBZZGPm68qCFt_QB_tab-G-T3cGwo9WnewTsV20xoCkRoQAvD_BwE 9 uren geleden9 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Bedankt @Petrasmoestuin ! Ik wilde alleen bestellen en verzending is vanaf week 18, dat is al eind april, dan wordt het niet veel meer. Ik ga deze site bookmarken en acceptereren dat ik dit jaar geen Goldita heb helaas!
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 4 uren geleden, redzebra zei:Oh jammer @Moestuinpassie, de tip van @Arja volg ik ook regelmatig als een optie. Er zijn ook bij goldita verschillende duitse webshops die het zaad in voorraad hebben en aanbieden, misschien meer geluk via die weg.ik had de site gemaild dat de betaling niet lukte en hij mailde terug dat helaas de goldita ook op was gegaan op de beurs, wel sympathiek :) 6 uren geleden6 u aangepast door Moestuinpassie
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Zaai 16/03 op 24 graden, na 4 dagen waren de eerste boogjes zichtbaar bij enkele. Na 5 dagen de eerste kiemblaadjes. Foto is van 22/3, de meeste buiten 8 ( de lege plekken) staan boven en de verwarming is uitgezet. De overgebleven zijn in een kleine propagator geplaatst en ik hoorde dat deze avond 6 van de 8 ook gekiemd zijn, nog 2 te gaan.Een aantal van de micro tomaatjesmicro Fuzzy Baby en Micro sunmicro mars en red explosionnog een red explosion en een tiny tiger.
Geplaatst: 38 minuten geleden38 min 6 uren geleden, Moestuinpassie zei:vanaf week 18,Bij alle 2 de webshops? Ook via Ebay zag ik ze staan, maar niet genoemd, omdat veel mensen niet bij Ebay willen bestellen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.