Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik ga dit weekeind de pepers en paprika’s verpotten. Dan durf ik ze niet direct in de foliekas te zetten, daar koelt het toch nog flink in af, en zoals @Dahli al zei de komende nachten wordt het nog koud. Volgend weekeind hoop ik, voorlopig even stapelen en alle ruimte zo efficient mogelijk indelen. Mijn tomaten komen net op, die kunnen nog wel een weekje. Dan kunnen ze volgende week verpot en onder de lamp waar nu nog de p&p staan. Ik ga dit weekeind pas de pompoenen en courgettes zaaien. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik heb geen kas, dus bij mij staan ze voorlopig nog even binnen. Nu is het nog even proppen. Maar na de MTFD is er weer meer ruimte. De komkommers en, courgettes en pompoen gaan in mei gezaaid worden, na onze vakantie. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, Mai Pensato zei:Een hoge dagtemp compenseert een lage dagtemp waardoor de gemiddeldeLaat jij s nachts de raampjes dan dicht?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.