Geplaatst: 3 uren geleden3 u 1 uur terug, jootje zei:Ik heb de namen van mensen die de gourmet plum willen opgeschreven. Na het tomaten seizoen ga ik de zaden verpakken en versturen. Ik geef dan nog wel een seintje! 😊🍅Ikke ikke ikke! Kan het nog? Ziet er heerlijk uit.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik zou ook graag wat zaden willen hebben @jootje Schrijf mij gerust even een pm. En vraag wat jij misschien van mij zou willen hebben.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Komt goed, Petra. Tegen de tijd dat ik de zaden allemaal geoogst en gedroogd heb dan hoor je het wel.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Haha Jo, leuk dat iedereen zo enthousiast is! Ik hoef geen zaadjes hoor😉Vandaag een sausje gemaakt met 1 Rose de Bern ( klopt Jorieke?) heerlijk!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Kan het niet via de mtfd en de zadendoos? Of in ieder geval een deel van de gegadigden? Lijkt me efficiënter.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 2 uren geleden, Mellie zei:Ik heb de namen van mensen die de gourmet plum willen opgeschrevenSta ik op de lijst? Misschien was ik niet duidelijk genoeg. Voor alle zekerheid nu nog een keer. Maar misschien kom je naar de MTFD? Of stop je ze in de bio zadendoos? Dat scheelt weer verzenden voor minimaal een aantal.
Geplaatst: 58 minuten geleden58 min Op 13-8-2026 om 21:29, appelvrouw zei:Dat ging over de Curly Kale Tanja.Ja klopt. Ik snap je reactie niet helemaal? Of was het een note to self? 57 minuten geleden57 min aangepast door Tanja65
Geplaatst: 48 minuten geleden48 min @Tanja65 ik beloofde je zaadjes. Maar die zijn er niet in de tomaatjes. Dus helaas.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.