Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Voortgang na 12 dagen. Wat nu nog niet ontkiemt is, heb ik weer opnieuw gezaaid.Ik mis een paar Baccatums en de Biquinho Blanc laat het ook afweten (geel en rood staan al boven) Helaas waren dit de laatste zaden. Er bestaat trouwens een gerede kans dat ik weer te snel bijzaai 😁 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Vandaag de pepertjes en aubergines verspeend, gezaaid 04/01/2026, de eerste die opkwam was de gewone spaanse peper +/- een week later. De laatste waren tegen 16/10 gekiemd. Temperatuur was 25-26 graden tijdens het kiemen.Dit jaar 6 verschillende pepers, (van het pepertje gekregen van Mellie op MFD had ik helaas de naam niet opgeschreven, peachadew ?, die is een beetje een verrassing)
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik kreeg van Mellie ook een peachadew, dus je hebt het waarschijnlijk goed onthouden! 1 uur geleden1 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 19 minuten geleden19 min Ik kan niets zaaien of verpotten. Mijn aarde is bevroren, ook in de zakken. Staat julle aarde in een warm vertrek?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.