Geplaatst: 6 uren geleden6 u Sommige van die meststoffen zijn stroperig @Petrasmoestuin . Wel even goed schudden voordat je het gaat gebruiken, maar blijft dikkig.Ik geef soms gewoon water (en voeding) van boven. Soms in de bak. Daar heb ik geen vaste methode voor. Dit jaar geen rouwvliegjes gelukkig, dus hier maakt het niet zoveel uit.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u @Petrasmoestuin die foto met de rose bloempjes, dat is toch geen peper ? Maar misschien zie ik het verkeerd of heb je het op een ander plantje ?
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Ik heb zo'n goedkoop flesje vloeibare mest van de action, en die is ook wat stroperig. Hoe dan ook, kleine plantjes hoeven nog niet zoveel mest. Je moet volgens mij de halve dosering gebruiken van wat op de fles staat, nog iets meer aanlengen met water mag ook best in dit stadium.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 1 uur geleden, redzebra zei:die foto met de rose bloempjes, dat is toch geen peper ?Nee dat is geen peper, lijkt op iets van perzikkruid.@Petrasmoestuin
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 4 uren geleden, driepinter zei:Ik heb zo'n goedkoop flesje vloeibare mest van de action, en die is ook wat stroperig. Hoe dan ook, kleine plantjes hoeven nog niet zoveel mest. Je moet volgens mij de halve dosering gebruiken van wat op de fles staat, nog iets meer aanlengen met water mag ook best in dit stadium.Even opletten als dat de Biologische voeding betreft dan is die inderdaad stroperig, maar zou ik teruggaan voor die dunne voor bloeiende- of juist de terrasplanten, want de Bio bevat enkel N en K geen P(hosphor) die helpt bij wortelzetting. Het is namelijk Vinassekali een restproduct uit de suikerbietenteelt. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.