Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wat veel @Loraine_ Maar ik wacht geduldig af. Ik zie ook heel veel pepertjes hangen, ze moeten alleen nog kleuren. Maar ik heb nog 7 weken de tijd. Ik kijk ook uit naar echte sambal en chilisaus en ik heb nog heel veel andere recepten opgeslagen met pepertjes.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 10 minuten geleden, rorror zei:@Loraine_ Paprika voegt ook meer volume/vocht toe, en wat zoetere smaak. Probeer ook de pepers nog fijner te malen. Zoals bij de sweet chilisaus van de winkel, daar zitten dan ook maar enkele spikkeltjes peper in. Is het dan nog twee keer te heet, verdubbelen van andere ingredienten (water, azijn, zuiker, zout) en allesbinder om het weer dikker te krijgen. Zou in iedergeval goed voorbereid zijn om wat extra flesjes bij de hand te hebben.Thanks voor de tip! Ik zal met beide opties experimenteren.. Heb er genoeg flesjes voor! Zal een update geven in het chilisaus topic als het klaar is.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.