Geplaatst: Woensdag om 22:154 d Ja ik had toen natuurlijk elk jaar 30 soorten, dus dan doe je zo-een weer weg, maar anderen hadden er ook meer geluk mee, je bent niet de enge @redzebra . https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: Donderdag om 06:474 d 9 uren geleden, donaldk zei:Zuurzakboom […] Vind niet veel over vermeende baten. Zuurzak/graviola staat bekend om zijn anti-kanker werking. Het wordt gebruikt als thee of als poeder (vermalen bladeren). * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Donderdag om 19:253 d hai Vincent,Heb je nog een Meyers citroenplant over (2 graag)Heb suave peper voor je en ga nog tomaten zaaien. Heb een paar resistente soorten: hoeveel plantjes wil je?Laat je voor Vreeken wel weten wat ik wilGroetjes van CLaudia
Geplaatst: Vrijdag om 06:503 d Heb je voor mij een Rangpur lime en een Meyer Citroen? Ik kan ze gewoon betalen, of misschien heb je wat nodig van giga-gaas.nl als ruil? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 22 uren geleden22 u Auteur Rangpur en Meyer Citroen zijn genoteerd. De ruil komen wij wel uit. Wellicht dat ik Joep om advies vraag inzake de aanleg van hekwerk (12meter en 8 meter, die verbonden zijn onder een hoek van 60 (??) graden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.