Geplaatst: Gisteren om 19:431 d Mijn appelboompje ( jona gold)En mijn kweepeer. Ook zo mooi die zacht roze bloemen!
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Geweldig! Ik ben dol op de bloeiende kweepeer !Die bloeit meestal rond mijn verjaardag samen met de pioenrozen..bjoeties😍 6 uren geleden6 u aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Onze kersverse appelboom bloeit! Met dank aan @weknow. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 5 uren geleden5 u En hier, iets minder poëtisch, de hele boom. Zoveel bloesem voor zo'n jong boompje! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 4 uren geleden, appelvrouw zei:bloeiende kweepeer !Die bloeit meestal rond mijn verjaardag samen met de pioenrozenDat is wel een grote tijdsspanne.Die kweepeer bloeit morgen al, terwijl mijn pioenrozen in Boskoop pas 2e helft mei beginnen te bloeien tot in juni (althans vorig jaar, maar die van Mellie zijn wel eerder). Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nee hoor bij een vriendin in Tilburg bloeien de pioenrozen al, ze stuurde me foto’s. In mijn vorige tuin begon de kweepeer en de pioenrozen kwamen er na een weekje ook bij. Maar de kweepeer is nu vroeg. Mijn verjaardag is pas over twee weekjes. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.