Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik heb alles in mijn kookrubriek omschreven wat ik ermee deed. Grote en kleine. En alleen als taart en als avondeten genuttigd of een enkele keer 's middags misschien. Geen sapje, daar houd ik niet van.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Oh ja, ook twee keer iemand mee laten eten aan de taart. Er is een recept die ik dit jaar weer zeker 2 x ga maken. Pompoen en courgette zo veel mee te doen. Ik ga volgend jaar rustiger aan doen, maar misschien wel meer pompoen en courgettes. Als mijn buren de nieuwe heg hebben gemaakt en daar een rek tegenaan kan.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 12 uren geleden, appelvrouw zei:Maar dat bestuiven doe je toch door de mannelijke bloem naar de vrouwelijke te brengen? En dan met de stamper over de meeldraadjes.Ik gebruik deze manier ook als er meerdere mannelijke bloemen open zijn. Is er maar 1 open dan gebruik ik een wattenstaafje om het stuifmeel van de mannelijke bloem naar de vrouwelijke bloem te brengen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Helaas zijn mijn twee pompoen zaden niet opgekomen. Na 3,5 week nog steeds niks te zien. Ik heb gezocht en de zaden waren verrot helaas. Wel genoeg courgettes. Volgend jaar beter
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik zie dat ik nog helemaal niets over mijn pompoenjaar had geschreven. De bedoeling is dat ik weer Jack Be Little heb staan en nieuw dit jaar is een flespompoen waarvan ik niet zeker weet of deze wel klein genoeg blijft voor mijn tuin maar we zullen zien, weghalen kan altijd nog. Ze mogen weer over de tuinboog groeien en eventueel langs de schutting
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, Petrasmoestuin zei:kookrubriekNee, dat sla ik over. Ik kan niet koken. Nou ja, gewoon stukje vlees of vis, groente en aardappels/rijst. Salade of een wrapje gaat beter, maar dat is niet echt koken. Of Knorr wereldgerecht.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.