Geplaatst: 4 uren geleden4 u Best wat verschillende soorten pompoen gekweekt, maar de ayote is toch wel 1 van de mooiste. Dit is de enige tot nu toe. De andere bleek niet bevrucht. Dus ik koester hem. Het grappige is dat ieder jaar op precies dezelfde plek een pompoen groeit, net boven de regenton, voordat hij het hoekje om gaat.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wat gaaf! Volgens mij zie ik er bij mij twee komen. Het is een wirwar bij mij, maar jij had ergens vermeld dat ze wat extra blaadjes bij de bloem hebben, daaraan heb ik ze herkend! Bedankt nog! 😊😉
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 3 uren geleden, Dahli zei:Het grappige is dat ieder jaar op precies dezelfde plek een pompoen groeit,Fijn plekje blijkbaar…
Geplaatst: 42 minuten geleden42 min Ik denk dat ik jou moet bedanken @jootje ! De zaadjes kreeg ik van jou 😃.Ik zal morgen eens een foto maken van de lelijke muur, die is nu prachtig vind ik zelf 😊. Alleen daarom al kweek ik ieder jaar tenminste één pompoensoort.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.