Geplaatst: Woensdag om 12:492 d Flinke jongens ook, Arja. 😂Lekkere pompoen dit hoor, en zoals Appelvrouw ook vaak vermeld, ook best goed te bewaren als je er een stuk vanaf hebt gesneden en de rest nog effe bewaard.
Geplaatst: Woensdag om 12:552 d @jootje Hier precies hetzelfde als bij jou. Teveel mannen en te weinig pompoenen voor het aantal planten. Andere planten daarentegen doen het weer uitzonderlijk goed. Zo blijft het toch een beetje in balans 😃.
Geplaatst: Gisteren om 20:461 d Even opgemeten… m’n allereerste pompoen zelf gekweekt op de compostbak. Er ligt nu een zak zand onder. Aan de andere kant van de compostbak ligt er nog 1 (de andere twee kleintjes werden beurs, zijn verwijderd).
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Mijn pompoenen doen het echt slecht dit jaar. Tenminste, ze produceren nauwelijks. Alleen mannen en blad. Er is in de achtertuin dus maar 1 vrucht in de maak. Hoe het komt, geen idee. Alhoewel ik dat jammer vind, geniet ik wel van de mooie planten. Hierbij een fotootje van de Ayote die de hoek om is gegaan. De plant zelf staat verderop, 3 meter om de hoek.
Geplaatst: 57 minuten geleden57 min Jammer! Maar hoeveel planten heb je er staan? Gaat het om de Ayote? Die doet het bij mij ook niet wat ik ervan verwachtte. 1 stuks van 1 plant @Dahli 56 minuten geleden56 min aangepast door Petrasmoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.