Geplaatst: 1 uur geleden1 u Mijn green ayote heeft bedacht nu alsnog vruchtjes te gaan vormen. Zou dat nog wat worden??
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 33 minuten geleden, Tanja65 zei:Mijn green ayote heeft bedacht nu alsnog vruchtjes te gaan vormen.Hier hetzelfde, ook bij de Hercules pompoenen. Een Green Ayote is inderdaad aan het groeien, maar ik zie nog zo veel andere vrouwelijke knopjes, en ook stonden er 2 bloemen open. Ik ben benieuwd. Want de meeste bladeren zitten onder meeldauw en ik knip de ergste steeds weg. Bijna geen blad meer over.
Geplaatst: 58 minuten geleden58 min Onze green ayote is - afkloppen - tot nu toe het enige vruchtgewas dat niet bijna bezwijkt onder de meeldauw. Hij staat blijkbaar op een lekker plekje. Hopen dat dat nog tot resultaten leidt. Vooralsnog koester ik de ene vrucht die er al wel aan zit. Bij mijn longue de nice bleef het bij die ene.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.