Geplaatst: 19 uren geleden19 u Hier een artikel waar staat dat de bloem en meel van Aldi en Rewe beter is. En wat je leest wat er in andere bloem en meel zit, niet te geloven. Denk je dat je gezond bezig bent om zelf broden en taarten te bakken, is het weer niet goed. Ik heb even nagecheckt of deze site te vertrouwen is. Als jullie dat niet vinden, haal het er dan maar weer af.https://www.ruhr24.de/service/supermaerkte-discounter/mehl-weizen-dinkel-roggen-test-vollkorn-oekotest-keime-mineraloel-aurora-rewe-backen-pestizide-aldi-94249918.html
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Zo dramatisch is het toch niet? 40 vd 50 kregen een goed/zeer goed. Paar fose (en schokkende) missers. Kortom: de kop is dramatischer dan de inhoud van het artikel.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Pffff…..alweer iets wat niet deugt…denk ik…want Duits is niet mijn sterkste kant ( lees: geen Duits gehad, dus snap er weinig van) Voor mij hoeft dit soort berichten niet zo….ik word er moe en treurig van. Wat mij betreft, als je zo’n bericht tegen komt…lees het…handel ernaar en op naar het volgende. Geen aanval naar jou, hoor Petra. Meer in het algemeen.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur 32 minuten geleden, jootje zei:geen Duits gehad, dus snap er weinig vanJe kunt het automatisch laten vertalen via Google. Ik doe dat meestal niet, maar mijn man wel.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Hier bij deze pagina haak ik al af.Zeg Petra dat is handig als je man dat vertalen doet dan kan je meteen dat stukje wat hij voor je heeft vertaald hier neerzetten.Hier kan ik in ieder geval niks mee alleen ik laat het bericht met een verontrustende titel (waaronder het gebruik van het woordje wéér) aan me voorbijgaan.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 4 minuten geleden, appelvrouw zei:Hier bij deze pagina haak ik al af.Ik ook, dus ook niet gelezen.4 minuten geleden, appelvrouw zei:handig als je man dat vertalen doetNee, ze is niet met Google getrouwd.Haar man gebruikt Google Translate.🤣
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Artikel niet gelezen. Maar het is simpel, waar geld verdiend kan worden zijn er mensen die proberen te profiteren en soms niet op de juiste manier. Hoe beter je de bron van je eten kent hoe meer vertrouwen er mogelijk is. Precies waarom een moestuin zo fijn is!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.