Geplaatst: Dinsdag om 08:472 d whoop whoop, ik kom ook! Het was nog even een kleine puzzel, maar de knoop is doorgehakt.Als je wat wilt en denkt dat ik het heb, vraag vooral. Ik heb ook geen idee wat ik 'nodig' heb, dus vind het zelf ook heel lastig een ruil te bedenken. Misschien heb jij dat ook wel.Te ruil:potjes vierkant 9x9 cmhibiscus planten in roze wit en paars roze, maar weet niet welke je krijgtzaailingen kerstroos 'ellen' gelaagde bloem, heel mooizwitserse muntsinaasappelmuntbasilicummunt1 x rabarbergele frambozenplanten golden queen grote vruchten4 x vijg rouge de bordeaux zijn al al het wortelen (in water)borage zaailingen (komkommerkruid)crocosmea zadenkweepeerbladeren voor theeaardbei rumbaaardbei maximGevraagd:Eitjesstoofpereneen geurende roos in lichte kleur; dus niet rood of knalroze. Zacht roze, abrikoos, wittig, zoiets.leuke peperzaden grappige naam of goede ervaring mee, niet van die extreem hete pepers waarvan je gaat huilentomatenzaden idembloemenzaden in zachte tintenzelfgemaakt zeep/tomatensaus/jam met weinig suikercolakruid @Jorieke123 jaaaa het werkt!glazen flesjes met metalen doproze framboosaardbei ostara lambada korona of een andere soort? maar geen frau mieze SchindlerRuilen met/voor:@Jorieke123 colakruid voor ..?Helleborus ellen @Arja voor spikkelbegonia en perzik Pedro ximenez jam@Loraine peper aji mango en cascabella en tomaat Awesome Emma voor …? gisteren om 12:291 d aangepast door Mellie
Geplaatst: Dinsdag om 09:372 d 47 minuten geleden, Mellie zei:</span>colakruid</span>De opening (eerste) moet zonder slash, einde met slash.Maar ik denk niet dat die het doet, als het als tekst gezien wordt niet, de browser moet het wel als HTML zien.<span>colakruid</span>
Geplaatst: Dinsdag om 09:412 d Je kunt een stukje tekst uit je bericht selecteren, en dan bovenaan het tekstveld op meer opties (de 3 bolletjes ) klikken en dan voor doorhalen kiezen.Dat moet gewoon werken
Geplaatst: Gisteren om 00:251 d Ik heb diverse peper- en tomatenzaden in mijn lijstje staan. Aji mango is een aanrader, niet heel pittig en lekker fruitig. De cascabella is ook een leuke plant met erg veel leuke zachtgele pepers, erg mild van smaak. Qua tomaten vond ik de Awesome Emma (cherry) erg leuk en lekker, leuk gekleurde tomaatjes, zoet maar ook een beetje 'kruidig'.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Hey Mellie, gezellig je weer eens te zien.Ik ga eens kijken of ik een roze roos voor je kan scoren...zijn David Austin rozen. Stekken zijn van afgelopen winter. Heb ook nog wel aardbeien voor je...naam staat wel op label. Staat niet in je rijtje maar komen wij Wortel vandaan. Geen FMS. Zijn eenmaal dragers. Als jij voor mij een paar rumba's en maxim's hebt. En een stekje van de kerstroos Ellen klinkt ook wel grappig...heb ook een roos die Ellen heet 5 uren geleden5 u aangepast door Ciska
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik heb een stukje zelfgemaakt zeep voor je. En ik zou heel graag aardbei Maxim willen. Geen idee hoe ze smaken maar mijn pasgeboren kleindochter heet Maxime, hoe leuk is het om rode eetbare maximpjes bij oma in de tuin te hebben 🍓🍓🍓
Geplaatst: 55 minuten geleden55 min Auteur @Ciska Ik heb de rumba klaar staan. De Maxim dacht ik heel veel uitlopers van te hebben, maar dat is van een aardbei achter de bak van Maxim. Is hoogstwaarschijnlijk Maxim, maar weet ik dus niet zeker. Heb nu uit de bak voor @Nasuada ter ere van haar kleinkind Maxime wat Maxims eruit gehaald. Als je de gok niet erg vindt, kan ik van de plant achter de bak wel aardbeien eruit trekken? @Ciska Ik heb voor de liefhebber nog een bakje met uitlopers van naamloze aardbeien. Komen allemaal van eigen planten, maar namen op de bakken waren doorgeregend, dus ik heb geen idee meer wat wat is… ook een bakje waterkers klaarstaan en voor @Jorieke123 de Zwitserse munt. Ruikt zo anders dan gewone pepermunt. Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.