Geplaatst: 21 februari21 Feb Ik was er nog nooit geweest, dus leuk om even gezien te hebben. Ik moest nog in de buurt zijn voor bamboestokken, dus kon het mooi combineren.Ik ben goed geslaagd! 😃
Geplaatst: 22 februari22 Feb Op 10-1-2026 om 14:18, Tanja65 zei:Ik krijg al weer kriebelsWie komt is welkom voor een kopje koffie of thee bij ons, is om de hoek ;)
Geplaatst: 25 februari25 Feb Zag het te laat, is ook iets verder weg, maar nog te doen, dus misschien voor volgend jaar?Biologische zaden ruil- en verkoopmarkt op 7 maart - Land...Rijsenhout – Liefhebbers van moestuinieren en biologisch tuinieren kunnen zaterdag 21 februari hun hart ophalen tijdens de Biologische zaden ruil- en verkoopmarkt op Landgoed The Fig Tree aan de Aalsm 25 februari25 Feb aangepast door donaldk https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Ondertussen is de Moestuinbeurs al gestart op Landgoed Middachten. Ik ga zelf niet, maar het ziet er leuk uit. Vandaag t/m zondag, in De Steeg, vlakbij Arnhem. https://demoestuinbeurs.nl/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @Arja Oho, dit is voor mij altijd zo dramatisch. Dan ga ik de sites van de standhouders af en dan zie ik allemaal hele mooie en leuke dingen die ik heel graag wil 😊…. Ik heb zelfs bij een eerdere aankondiging van jou van zo’n beurs online een jurk gekocht 😂.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 3 minuten geleden, Dahli zei:Ik heb zelfs bij een eerdere aankondiging van jou van zo’n beurs online een jurk gekocht 😂.Huh, jurk met radijsjes print? Of groenten in het algemeen? Lijkt me best leuk, trouwens 🤩 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @woldistel Het was zo’n luchtige tuniek-jurk. Handig in de zomer na een dag zwoegen en zweten in de moestuin, douchen en dan lekker die tuniek-jurk aan (van bio katoen 😉) met een wijntje genieten van de gedane arbeid. Ik doe hem niet naar kantoor aan 😄.
Geplaatst: 32 minuten geleden32 min 1 uur geleden, Dahli zei:Ik doe hem niet naar kantoor aan 😄.Ik dacht dat jij vooral thuis werkte 😀 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 17 minuten geleden17 min Dat is ook zo, maar heel soms reis ik af naar ons über sustainable office. Met de trein. En dan waait zo’n tuniekjurkje zo op, op het perron 😊. Vandaar.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.