Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Dat klinkt als een ouderwetse vee-arts, die hebben niet zoveel met dat kleine spul waar wij dan weer zoveel van houden.

Geplaatst:

Ja zo'n ouderwetse vee-arts heb ik vroeger ook eens gehad met mijn vorige kat, toen ik nog thuis woonde. Die was, zo bleek later, er huisdieren bij gaan doen om meer te verdienen. Hij had onze kat bij het castreren niet al te zuinig opengereten en dit daarna grof dichtgenaaid. Toen dit ging ontsteken was hij hier weinig van onder de indruk en naaide de boel weer lafjes dicht. Daar de kat na die behandeling schijnbaar halfdood was zijn we direct naar een andere dierenarts doorgereden, en die verklaarde dat de man 'prutswerk' had geleverd, dat hij tot dusver alleen had gezien bij slachtvee. Het draad dat gebruikt was was ook absoluut niet geschikt voor kleine dieren. Hij heeft aller er uit gehaald, ontsmet, en opnieuw netjes dichtgehecht (zonder gaten!) met een dun draad dat vanzelf oploste. Antibioticum meegegeven voor de kat en toen kwam alles weer in orde. Niet echt een denderende ervaring dus.

Geplaatst:

Ik heb het koud

Geplaatst:

Nou goed nieuws hoor, meneer Samson doet nog steeds ziekig en zielig, maar als er kipfilet (zijn lievelingslekkers) tevoorschijn komt kan ie ineens linker pootjes en rechter pootjes en neusjes geven dat het een lieve lust is. Ja, onze kat kan truucjes. Zelfs als ie niet wil eten, maar dat geldt dan toch niet voor kipfilet blijkbaar

Geplaatst:

Meneer Samson heeft een grote trucendoos idd

Geplaatst:
Geplaatst:

Waar is mevrouw Danuta gebleven ??? De wittebroodsweken zijn toch al (bijna ) om ?

Geplaatst:

Heb ik ook al gedacht,druk druk.Ze liep natuurlijk op haar.......................tandvlees....en nu rusten

Ze is in slaap gevallen met haar 7slaper

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Nou geloof het of niet maar mijn regenton is terug, wel eens waar zonder deksel maar toch.

We hebben hem gisteren uit de sloot gevist daar lag hij eerder nog niet dus de dief heeft hem terug gebracht???

Ook lag de stoel van een andere mede tuinierder erbij en nog wat ander los spul.

Ik denk dat ze het hebben meegenomen naar huis daar hebben ze het bekeken en gezien dat ze er niets mee konden en toen maar weer terug gedumpt naast het terein.

Verwachten mensen nu echt dat je daar nieuwe verkoopbare spullen neerzet of zo???

Geplaatst:

waarom nemen ze eerst mee naar huis en bekijken dan pas of het geschikt is??

Geplaatst:

In het donker zie je niets

Geplaatst:

Wat een ongelofelijk absurde actie van die sukkels zeg!!!

En dan wel weer terugbrengen... maar in de sloot dumpen...??? Stelletje idioten zijn het!!

(wilde allerlei andere termen gebruiken maar heb het maar netjes gehouden... )

Maar fijn dat je ton in ieder geval weer heel terug is, jammer van de deksel...

Geplaatst:

Dat gebeurt vaak bij 'huis tuin en keuken diefstalletjes'. Wij hebben een paar jaar onder een drugsdealer - zo bleek - gewoond, en zijn clientele zat klaarblijkelijk vaak om geld verlegen, en besloot dan maar bij ons in te breken. Hoe vaak we zaken wel niet in de buurt gedumpt terugvonden. En altijd kapot natuurlijk. Een gestolen fiets werd ons zelfs een keer, maar dan zonder zadel en met lekke band, geretourneerd en zelfs voor ons in de schuur gezet... terwijl we sliepen! Bizar toch?

Geplaatst:

dorie!

Ben om 20 uur in slaap gesukkeld op de lekkere stoel bij de kachel die we net aangestoken hadden en toen werd ik om 0100 uur wakker! Dat is 5 uur slaap en voldoende voor mij voor een nacht, nu zit ik dus de hele nacht wakker te wezen en dan morgen overdag ben ik natuurlijk weer moe. pffff

Zaai ook, niks te doen om deze tijd. bah!

Geplaatst:

Troost je ( of slaap je alweer?), ik bn ook wakker!

Ben al 5 dagen rookvrij, maar stop met roken met behulp van medicijnen, Champix, met bijwerkingen zoals slapeloosheid. Alles beter dan roken, maar dit is vermoeiend hoor.

Zullen we een gezellig spelletje doen of zo? Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is: nog heel groen en al een beetje rood...

Edit, gaap, ik ga toch maar slapen. Jij ligt vast ook alweer op een oor...

Het is de eerste Chilipeper in de kas die een beetje rood aan het kleuren is.

Geplaatst:

Ow nee hoor, ik ben nog wakker..

Stoer! stoppen met roken, moet ik ook eens proberen..

Nou, het is rood en het vliegt door mijn huis?

Geplaatst:

Ik ook wakker hoor, nix mis mee...

Ben trouwens niet zo van de spelletjes... en Huub slaapt al denk ik...

Edit: eh... toch een gokje wagen... rood dus... een vreselijk energiek Roodkapje dat nu tegen de muren heen en weer stuitert?

Geplaatst:

Huub en Piroska liggen denk ik al te slapen.

Ga ik zo ook maar eens doen.

Edit: En jij volgens mij ook.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

goedemorgen allemaal, heb lekker geslapen zeg

vlieg met bloedneus?

Geplaatst:

De nachtbrakers slapen nu,goedenmorgen.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

hehehe, ik ben wakker hoor!

goeiemorgen!

Geplaatst:

goedemorgen allemaal, heb lekker geslapen zeg

vlieg met bloedneus?

nee een viesheersbeestje, waar ik er duizenden van heb...

Geplaatst:

Súpergoed van jou HuubG !! Ik heb de planning om ergens de komende 2 maanden ook te stoppen.. Rook vééls te veel, en kost te veel. Ben voor ruim de helft al wel overgestapt op sjek, ben ook aan het minderen ( ik rook giga veel in de auto vooral )

Ben ooit van de ene op de andere dag gestopt en dat toen 6 jaar volgehouden. Van de ene op de andere dag weer begonnen ( nieuwe baan ) Stom stom stom !

Maar gaat me lukken. Moet alleen een goed moment uitzoeken.

Vind het super goed van je. En eigenlijk wel een eigen topic waard om elkaar tips en trics te geven of te steunen, moed in te praten Zijn er vast wel meer.

Geplaatst:

Trouwens. Goeiemorgen ook allemaal hahah. Piroska nog wel geslapen ?

ik moet rennen naar de auto ! ( anderhalf uur lekker paffen op weg naar ... )

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.