Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:
Goeiemorgen!

Ik heb (uiteraard) heel veel middeltjes/kruidjes in huis. Kamille stoombad geprobeerd (maar lijkt bij mij nooit te werken) thee van een lepel kaneel met acaciahoning (onder de 50 graden) de halve dag gedronken, de andere halve dag vliersBESSEN siroop met zeer heet water en tijm en citroen gedronken. (heb geen bloesem meer)

Palinka gedronken en ermee gegorgeld (50% alc) 3x per dag (daar zweren de Hongaren bij)

Ventolin inhaler gebruikt om de boel los te krijgen en te kunnen ademen.

Ergens lijkt er IETS te helpen want de een helft van mijn hoofd lijkt " los", maarja welke van alles weet ik niet. Bronchitis nog hetzelfde en nog steeds geen koorts...

Dank voor de tips! Ik kijkt het nog even aan, ik ga nooit naar de dokter voor ik minstens 10 dagen verder ben en ik heb er nog 3 ..

@Appelvrouw ik ben over 2 weken in Nederland, waar kan ik die Cinuforce kopen? Bij de apotheek of de drogist?

Tsja, voor griep en aanverwanten is ook helemaal geen medicijn. Al die middeltjes helpen wel iets om de symptomen te verlichten of het niet erger te maken, maar over gaat het er gewoon niet van. Dat is gewoon een kwestie van uitzitten. Tenzij je er elke keer antibiotica tegenaan wilt gooien natuurlijk. Ik gok dat de dokter je hetzelfde zou vertellen, met dit soort dingen naar de dokter gaan heeft over het algemeen gewoon niet zo veel zin. Zeker als ie zo ver weg zit zou ik het nog lekker even aankijken hoor. Maak het jezelf gemakkelijk, probeer vooral niet te denken aan alle dingen die je nog wilde doen (moeilijk, i know ), gebruik middeltjes die helpen om het leed wat te verzachten en grijp de gelegenheid aan om je eens lekker door manlief in de watten te laten leggen

Als je overigens de boel in je hoofd wat los wilt laten komen (kamillestomen werkt bij mij ook nooit), ik weet niet of jullie een ijsbaan hebben? Flink bewegen in de koude lucht "helpt" bij mij altijd altijd (ook als het wat minder gewenst is ). En anders stop je je hoofd gewoon in de vriezer Maar gewoon bewegen helpt ook al, ookal voel je je daar nu waarschijnlijk niet echt geknipt voor

Beterschap iig, ik hoop dat het snel weer over is!

Geplaatst:

wat was het ook alweer? zonder dokter duurt het een week, en met dokter maar 7dagen.

Geplaatst:

hehe

Geplaatst:

Wil ik verdorie de gemiste uitzending van Real Humans van afgelopen zondag kijken mag ik dat niet..vanwege mijn geografische locatie Balen!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ook niet via internet of youtube

Geplaatst:

Nee helaas...

Geplaatst:

probeer eens via een nederlandse proxy

bijvoorbeeld http://hidemyass.com/

voor "advanced options" kiezen voor Server: NL, Amsterdam

bij de url de rechtstreekse link invoeren (kan je daar wel bijkomen?)

Geplaatst:

Dank Loes! Ik dacht even dat het ging lukken..ik kom dan wel op het goede pagina/scherm..met de goede uitzending en zonder die geografische uitsluiting..maar er gebeurd niets helaas..de aflevering begint niet en het scherm blijft gewoon zwart.

Geplaatst:
Goeiemorgen!

Ik heb (uiteraard) heel veel middeltjes/kruidjes in huis. Kamille stoombad geprobeerd (maar lijkt bij mij nooit te werken) thee van een lepel kaneel met acaciahoning (onder de 50 graden) de halve dag gedronken, de andere halve dag vliersBESSEN siroop met zeer heet water en tijm en citroen gedronken. (heb geen bloesem meer)

Palinka gedronken en ermee gegorgeld (50% alc) 3x per dag (daar zweren de Hongaren bij)

Ventolin inhaler gebruikt om de boel los te krijgen en te kunnen ademen.

Ergens lijkt er IETS te helpen want de een helft van mijn hoofd lijkt " los", maarja welke van alles weet ik niet. Bronchitis nog hetzelfde en nog steeds geen koorts...

Dank voor de tips! Ik kijkt het nog even aan, ik ga nooit naar de dokter voor ik minstens 10 dagen verder ben en ik heb er nog 3 ..

@Appelvrouw ik ben over 2 weken in Nederland, waar kan ik die Cinuforce kopen? Bij de apotheek of de drogist?

Tsja, voor griep en aanverwanten is ook helemaal geen medicijn. Al die middeltjes helpen wel iets om de symptomen te verlichten of het niet erger te maken, maar over gaat het er gewoon niet van. Dat is gewoon een kwestie van uitzitten. Tenzij je er elke keer antibiotica tegenaan wilt gooien natuurlijk. Ik gok dat de dokter je hetzelfde zou vertellen, met dit soort dingen naar de dokter gaan heeft over het algemeen gewoon niet zo veel zin. Zeker als ie zo ver weg zit zou ik het nog lekker even aankijken hoor. Maak het jezelf gemakkelijk, probeer vooral niet te denken aan alle dingen die je nog wilde doen (moeilijk, i know ), gebruik middeltjes die helpen om het leed wat te verzachten en grijp de gelegenheid aan om je eens lekker door manlief in de watten te laten leggen

Als je overigens de boel in je hoofd wat los wilt laten komen (kamillestomen werkt bij mij ook nooit), ik weet niet of jullie een ijsbaan hebben? Flink bewegen in de koude lucht "helpt" bij mij altijd altijd (ook als het wat minder gewenst is ). En anders stop je je hoofd gewoon in de vriezer Maar gewoon bewegen helpt ook al, ookal voel je je daar nu waarschijnlijk niet echt geknipt voor

Beterschap iig, ik hoop dat het snel weer over is!

Achja, gewoon uitzieken, al ben ik er nu wel klaar mee na 8 dagen....

Nee we hebben geen ijsbaan, het vriest ook nog niet, bewegen pfff wat is dat? hhaha, nouja... ff uitzingen nog dan kan ik echt weer lachen. ... thanks..

Geplaatst:
Voor de Cinuforce: Etos/kruidvat/of apotheek met homeopatische middelen. Sterkte!

dankje...

Geplaatst:
Ok... dan via Piratebay? Daar staan 10 afleveringen mét DutchSubs...Torrents te downloaden op:

http://thepiratebay.sx/search/real%20humans/0/99/0Piratebay bij blokkade te bereiken via:http://www.blokkadevrijsurfen.nl/Gaat dat lukken met jullie verbinding? En weet je hoe dat gaat met torrents?Dan heb je bv Vuze nodig "als tussenpersoon"...http://www.vuze.com/

Èh jij wat harder praten? Ikke niet begrijpen

(Ik ga er vanavond maar eens even rustignaar kijken..hier wordt het net droog, dus eerst ff uitwaaien )

Geplaatst:

Als nix lukt kan ik ze wel voor je downloaden tbv stickieverzend.

Of als je daar niet op kan wachten doen we een step by step methode into de duistere wereld van het torrentdownloaden...

Nu eerst maar naar de tuin. Buienradar voorspelt vandaag 100% regen ! Maar er zijn geen buien te zien... Heel saai weer zo, geen wind, geen zon, koud...

Onderweg ff bij de Gamma langs voor de dingesen om het afgewaaide dak er weer op te zetten...

Geplaatst:

Ik heb even gekeken en inderdaad 10 x. Maar ik zoek maar 1aflevering..daar heb ik de helft van gemist afgelopen zondag. Anders moet ik het maar even met de inleiding doen...

Geplaatst:

Denk dat dat aflevering 7 dan moet zijn, tot zover gaat uitzending gemist.

Geplaatst:

Hadden we 2 maand geleden een nieuwe Led TV 47" gekocht en was de oude een Plasma 46" uit het oog verloren en stond in mijn vrouw der weg.

Gisteren te koop gezet voor 200 eurokes en de mail reacties waren enorm.

Meesten wilden de TV verniet, voor niks-noppes.

Der was er zelfs ene bij die garantie wilde van 2 jaar...........................

Nen andere moest hij spiksplinternieuw zijn zoals net gekocht.

In de namiddag eindelijk een serieuze koper en was zo gefikst.

Geplaatst:

Hier al ruim een uur op met alle kids plus de logees vanwege keiharde regen en hagel! We werden er wakker van en het gespuis vond het eng..(grr pubers die elkaar lopen op te jennen)

Op mijn enige vrije ochtend zou het leuk zijn om iig tot 8u te kunnen liggen!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

geef ze een filmpje...scary movie 5 of zoiets

Geplaatst:

En dan ook niet slapen vannacht en een hele sjagerijnige puber menigte om me heen...?

Ik had al de troetelbeertjes voorgesteld..maar ik ben hopeloos ouderwets..(maar ma is het brood al klaar..)

Ik ga straks wel even heel decadent languit een boek lezen..als ik ze dwing hun huiswerk te maken..als ouderwetse muts

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Hoor net van Fred dat mn dakdeeltjes van de koude kas, die we gister hadden vastgelegd met echt wel veel zware stenen, nu echt tot over (en in?) de sloot zijn weggewaaid...

Tegelijkertijd begint het hier thuis, qua weer, te spoken... harde regen en wind, zomaar uit het niets. Tja... nu snap ik wel dat die golfplaten er weer af zijn... zucht... jammer....

Geplaatst:

Verdorie, jammer van je werk Erny! Die Groningse wind is dus best wel straf. Is er nog een andere manier waarop je dat vast kan maken?

Geplaatst:

Andere golfplaatjes erop (ga ze namelijk niet uit de sloot vissen...) en dan gelijk vastschroeven met de speciale schroefjes mét plastic dopje (met dekseltje!) die ik gister daar al voor had gekocht... (gister geen trapje etc erbij vandaar de zéér kortstondige oplossing van de tegels...).

Geplaatst:

Hele dag met zijn 3en in de wind gewerkt toen we zeiden het is mooi geweest 17,30 uur begon het te regen.het is ons gelukt om een stuk 8x4 schoon te krijgen.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
Wil ik verdorie de gemiste uitzending van Real Humans van afgelopen zondag kijken mag ik dat niet..vanwege mijn geografische locatie Balen!!

Hoi Jet,

Is dit https://hola.org/ misschien iets voor jouw ???

Toegang tot een site uit elk land! Ga naar de geblokkeerde website -> klik op het Hola icoontje { holaclean42361383517664.png } -> Wijzig land vlag -> Geniet!

Groetjes,

Conny.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

Kijk jij "Real Humans " Appelvrouw ? Ha ahahha ik dus ook . Wat een gekke serie. En érg leuk / slim wel. Vanavond is de uitzending niet geweest trouwens. Vanwege algehele storing bij de publieke omroep.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.