Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Ja dit is de klaagbank dus ik klaag over het mutsgehalte van dit topic.....

Geplaatst:

Ik vermaak me anders ook prima hoor.

Heb niks te klagen eigenlijk, wel leuk al die aandacht voor 'n keertje, maar 't is wél de klaagbank hè?!

Geplaatst:

We kunnen ook een nieuw topic maken, Toch ???

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

Ja Conny goed idee . Eigen topic voor de mutsen van HuubvG. Straks klagen de leden harder in het babeltuin gedeelte dan in de klaagbank. Hier op de klaagbank staan nog net niet de patronen met hoeveel rechts en hoeveel averechts je moet breien om zelf zo een boze-vogelMUTS te kunnen maken met antisnurk e.d.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Ha, ik krijg versterking, Stan haakt ook in en breit alles dat gezegd is aan elkaar tot een heuse babbelmuts. Welkom in de klaagmuts Stan!

Conny ben je nou al aan het breien dan, waarmee je een nieuw topic zou kunnen openen? Ik wil ook nog graag een waakmuts, één voor overdag dus. Misschien een idee.

Zijn er ook geitenbreiers aanwezig? Een muts van geitenhaar lijkt me ook wel wat. Geitenwollenmutsenbreiersvereniging oprichten?

Geplaatst:

Hoor ik Stan nu klagen dat er geen breipatroon vd muts is??

muts-patroon-20-st46331384549582.png

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een nieuw topic geopend.

de-mutsen-van-voor-huub-t11675.html

Kunnen we daar verder gaan.

Misschien wil Jorieke of Jorg de desbetreffende reactie daarnaartoe overzetten.

Dan wordt het in de Klaagbank weer wat rustiger.

Groetjes,

Conny.

Geplaatst:

Ik krijgt er een puntmuts eehh hoofd van. Ook hier is een ander topic voor hoor n.l. moestuin-humor-t819.html?hilit=humor%20moestuin%20humor Geedee

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:
Ha, ik krijg versterking, Stan haakt ook in en breit alles dat gezegd is aan elkaar tot een heuse babbelmuts. Welkom in de klaagmuts Stan!

Conny ben je nou al aan het breien dan, waarmee je een nieuw topic zou kunnen openen? Ik wil ook nog graag een waakmuts, één voor overdag dus. Misschien een idee.

Zijn er ook geitenbreiers aanwezig? Een muts van geitenhaar lijkt me ook wel wat. Geitenwollenmutsenbreiersvereniging oprichten?

Hier heb ik helemaal overheen gelezen, sorry.

Geplaatst:

Even klagen over mezelf......gisteren met mijn vinger in mijn eigen oog gestoken.....lekker dom! Nu nog steeds ietwat wazig en irritant . Hopen dat het vanzelf over gaat, anders morgen naar de huisarts....dit is mijn goede oog, moet ik zuinig op zijn. Bah...vervelend!

Geplaatst:

Jee Jo, best knap Maar echt vervelend, bah, wel snel naar de dokter want dat kan vervelend ontsteken en pijnlijk zijn..

Geplaatst:

Toevallig geen baby schampoo in huis, een drupje in gekookt water doen en je oog er mee schoonmaken, doen wij ook bij clienten met oog problemen.

Geplaatst:

babyshampoo lijkt me nu niet echt fijn... helemaal omdat je niet weet of er een beschadiging op het oog zit.

dan eerder kamillethee of ogentroost

kokend water wel eerst laten afkoelen (al zal men hier niet zo stom zijn denk ik...)

Geplaatst:

Je hebt niets in je oog achtergelaten toch? Dan zou ik er niks aan doen en morgen als je er nog last van hebt wel even aan de h.a. laten zien.

Geplaatst:

Baby schampoo kan echt geen kwaad, word zelfs door de artsen voor geschreven.

Vandaar dat ik het zeg, maakt het ook schoon en prikt niet.

Geplaatst:

Volgens mij heb ik niks achtergelaten....wel schoongemaakt met gekookt water. Doet geen zeer meer, maar wel nog wat wazig...ik zie de letters dubbel zeg maar. Maar het lijkt beter te worden. Dus ik hoop dat het morgen gewoon weer goed is! Thanks voor de tips!

Geplaatst:

Echt Piroska: Op hakken in Arnhem de trein proberen te halen waar het fluitsignaal al van geklonken heeft, een metalen trap met van die ronde gaten afrennen en onderuitgaan, nog net op tijd mijzelf opvangen aan de reling om naar beneden storten te voorkomen, met mijn ribbenkast tegen een metalen paal aanknallen en mijn rib ( 1 of 2?) kneuzen en 2 vingers kneuzen... maarrrrrr WEL de trein gehaald! ( 3e gekneusde rib in mijn leven, ook de 3e DIT JAAR, 2013 het jaar van de gekneusde rib hiephoi, au!)

Geplaatst:

ooooh sufferd! daarbij vergeleken klinkt mijn baalverhaal ineens wel heel sullig. Ik was kwaad omdat de albert heijn met hun nieuwe huismerk alle verpakkingen belachelijk uniform heeft gemaakt en kleuren heeft veranderd. Daardoor haal ik nu al voor de zoveelste keer de bloem en het zelfrijzend bakmeel door elkaar Maargoed beurse koekjes zijn een stuk minder naar dan beurse ribben... hopelijk ben je snel weer beter!

Geplaatst:

@Piroska, Sterkte en a.u.b. wees zuinig op je zelf. @mijke, wat bakpoeder er door doet wonderen.

Geplaatst:

Mijke dat maakt jouw klacht niet minder hoor! K* Albertheijn!

thanks Stan, morgen weer naar huis, dan ga ik rustig aan doen.

Geplaatst:
ooooh sufferd! daarbij vergeleken klinkt mijn baalverhaal ineens wel heel sullig. Ik was kwaad omdat de albert heijn met hun nieuwe huismerk alle verpakkingen belachelijk uniform heeft gemaakt en kleuren heeft veranderd. Daardoor haal ik nu al voor de zoveelste keer de bloem en het zelfrijzend bakmeel door elkaar Maargoed beurse koekjes zijn een stuk minder naar dan beurse ribben... hopelijk ben je snel weer beter!

bloem en zelfrijzendbakmeel hebben juist 2 totaal verschillende kleuren gekregen. bloem is groen, en zelfrijzendbakmeel blauw.

Geplaatst:
Wie is ermzzz?

Ja ik heb het ook over PCD pindakaas. Ik heb weleens Jumbo eigen merk geproefd, maar smaakt nergens naar, dus Calvé is mijn kort door de bocht conclusie.

Ik moet gewoon die echte PCD hebben, met rood-groen etiket, waar PCD op staat.

even iets ouds omhoog halen. Ik was gewoon bij de Dirk van den Broek deze week, in Amsterdam, en hun schappen staan (weer) vol met pcd-pindakaas! terug van weggeweest. Zal elders ook wel zo zijn neem ik aan?

Geplaatst:

Och Piroska,

Dat deed natuurlijk heel erg AUWWWWWWWWWWWWWW.

Nou ken je weer een tijd niets doen.

Nou heel veel sterkte meid.

En nu maar hopen dat voor jou het ongeluksjaar 2013 maar gauw over is.

Groetjes,

Conny.

Geplaatst:
@mijke, wat bakpoeder er door doet wonderen.
Niet als je de eerste helft al in de oven hebt staan bij de 2e helft wel geprobeerd trouwens, maar nee, ook die koekjes zijn compleet mislukt, misschien nog wel meer dan de eerste.
Geplaatst:

Dankje Conny, ik ben er nu ook wel klaar mee inderdaad..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.