Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

Geen wonder dat je bent aangenomen! Gefeliciteerd!

Geplaatst:

Gefeliciteerd, lijkt me een leuk bedrijf om bij te werken!

Hoe gaat dat donateurs werven? telefonisch? face to face?

Veel succes ermee.. Lijkt me stiekem nog knap lastig

Geplaatst:

hoi allemaal,

Dank Dank

ik zal mensen gaan aanspreken om ze over te halen donateur te worden voor Green Peace,

zij hebben de financieen oa nodig om onderzoek te doen en voorlichting te geven op bv scholen.

Green Peace zelf geeft al aan dat het een van de lastigste en zwaarste banen is binnen het bedrijf, maar met veel enthousistme en overredingskracht ga ik heel veel mensen donateur laten worden, wie is mijn eertse donateur voor Green peace

........ehmmm.....als je ook op de moestuindag komt beloof ik je een heerlijke pot jam en een dikke knuffel:lol:

Geplaatst:

Ik ben al donateur,ik werd telefonisch benaderd door green peace

gefeleliciteerd Thessa,die baan past wel bij je,veel uur per week?

Geplaatst:

Gefeliciteerd Tessa

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

Tessa

Geplaatst:

nou na lang niet actief te zijn geweest, ben ik er weer! Druk met school, stage, werk enz. Maar ik zal binnenkort weer eens een update plaatsen, van de tuin! Vandaag naar een witlofkwekerij geweest als excursie

Gr GUus

Omdat het kan.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kerst.. Mooi moment om even je gehele zaadjes collectie zoveel mogelijk in kaart te brengen..

Kom uit op snel 125 a 135 soorten. (Ok, wel dingen zoals meerdere tagetes, basilicum enz...

Wat een werk. Maar had sommige zaadjes bijna weer besteld omdat ik dacht dat ik ze niet meer had...

Dus niet voor niks alles geïnventariseerd

Geplaatst:

Zo de dagen worden alweer langer

Binnenkort zaaiplannen maken

Geplaatst:

Heel veel succes!!

Geplaatst:

Hebben jullie ook zo het gevoel dat 2013 een supergoed moestuin-jaar gaat worden? Met tomaten zonder aardappelziekte, met weinig onkruid, veel opbrengst? Dat je wel echt goed gaat schoffelen en dieven en wieden en snoeien en opbinden en uitdunnen? Dat je komende winter de boel wel winterklaar krijgt? En dat er niets door gaat schieten en gaat verleppen en gaat vergroeien?

Dat de tomaten met een kruiwagen moeten worden geplukt, maar dat je precies elke week genoeg sla hebt? Dus daar dan juist weer niets teveel van hebt?

Een overvloed aan aardbeien, maar juist weer NET genoeg spinazie? Bergen met rabarber, maar weer niet teveel radijsjes?

Geplaatst:

Oeh, dat klinkt wel als de ultieme moestuindroom, Jorieke!

Geplaatst:

Oooh dat klinkt goed! Vandaag in het zonnetje de laatste dingetjes gedaan voor de winter in elk geval, dus das vast een goed begin. Nu op de bank een planning maken voor volgend jaar om een zo effecient mogelijk moestuinseizoen te krijgen! En heel hard hopen dat dat waar je geen invloed op hebt zich een beetje gedraagd komend jaar!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

Natuurlijk gaat het een super moestuin jaar worden.....daar ga ik in ieder geval wel van uit

Geplaatst:

Ja, Jorieke zo`n jaar gaat het worden..je bent een ding vergeten...met genoeg zon!!( en de regen in de nacht tussen 2 en 6 uur...)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Ja, Jorieke zo`n jaar gaat het worden..je bent een ding vergeten...met genoeg zon!!( en de regen in de nacht tussen 2 en 6 uur...)

Volgens mij omschrijf je een kas met een sproei-installatie!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Bijna Frank, bijna..( of heb jij een hoogtezon in je kas) Het zou wel ideaal zijn.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag het ingezakte dak van ons 4 m x 3 m Paviljoen voor de 2 de keer moeten redden door doorsteken.

De reden vertel ik later wel. Maar het was niet leuk om je Paviljoentje er verwrongen bij te zien staan.

En dan moet ik eigenlijk nog alle gereedschappen veilig stellen.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

Iets voor de klaagbank Conny??

Hoop dat de schade uiteindelijk meevalt voor jullie.

Geplaatst:

Ik (of vooral eigenlijk Joep) heb dus dat nieuwe koffie apparaat om uit te testen... en de cups (want die gebruikt ie) zijn al bijna op Zo rond de feestdagen komen er toch zo af en toe wat mensen aanwaaien en die lusten wel een bakkie

Ik vond zelf de Latte Macchiato en de Cappuccino lekker. Ik ben geen koffie-drinker, maar daar zit zoooveel melk in!

Het ding (Dolce Gusto) zelf werkt goed, ik vind het alleen jammer dat hij zo lang na drupt. Hij zet heel snel een kop koffie, maar die laatste druppels blijven maar druppen. Zeker bij de dranken waar veel melk in gaat, wil je elke druppel koffie vangen die er nog uit komt. Want er zit al zo weinig koffie in zeg maar.

En de cups zijn prijzig, en dat hebben wij niet elke dag over voor een drankje.

Joep is meer van de doodnormale koppen koffie, liefst zo zwart als maar kan. En ik vind de apartere smaakjes lekker, maar als we het niet in huis hebben (en dat hebben we normaal niet, want ik drink wel kruidenthee ofzo) dan hoef ik het ook niet.

De visite was wel gek van de aparte smaakjes hoor. Vooral als je het dan mooi presenteert. Zoals de Latte Macchiato in een hoog glas. Of de cappuccino in zo'n 'kom' en dan wat cacao er over.

Ik stuur het apparaat dus mooi terug aan het einde van de testperiode. Tenzij iemand hier nog een Dolce Gusto wil?

Geplaatst:

Hoi Jorieke,

Als je ooit nog zo'n Sarista (Senseo bonenapparaat) test ben ik benieuwd wat je bevindingen zijn

Geplaatst:

Durf het bijna niet te vragen

Is er iemand op het forum, die nog pluspakketzegels over heeft.

Portokosten vergoed ik uiteraard

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.