Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

ja, was/ben ook een fan van GM, de kroniek van een aangekondigde dood, 100 jaar eenzaamheid (in 1 adem uitgelezen)

wat een verteller!

(het hier is de babbeltuin toch?...gaan we:

ben het ook wel eens met het commentaar op de passion, moest trouwens ook sterk denken aan de uithalen van de zanger uit Jesus Christ Superstar the movie... en moest ook even denken aan het commentaar op het vertrek van Witteman bij P&W, waarbij gezegd werd dat Humberto Tan een veel onderhoudender programma maakt...met de diepgang van een soepbord...)

Geplaatst:

Tjonge jonge. Wat een opwinding om wát ? Jullie moeten echt een chat aanmaken voor mekaar hoor. Kan je de hele nacht door-miepen.

Vanmorgen iets meegekregen van een passie-verhaal-verbeelding in Groningen. Ik had het tegenovergestelde van Mijke. Ik had zoiets van : ooooow jeee. Die groningers willen ook iets leuks doen voor de verandering. En nee, ik ben geen ras-randstedeling nee

Laat toch lekker. Die passie-verbeelding is toch prima voor die mensen die dat prima of prachtig vinden. Gaat volkomen langs me heen.

Dat Witteman stopt had ik al wel eerder verwacht. Die man zag er al heel lang moe en verveeld uit. Die zit al maanden zichzelf op te pompen om weer wat te moeten. Arme man.

Vind het dan wel weer jammer dat we dan dus als vanzelf die Knevel en van de Brink weer krijgen denk ik ? eéérge man die Knevel

Ach .. aan de andere kant. Ik moet sowieso de komende maanden eerder naar m'n bed. Des te eerder kan ik op de tuin zijn....

Net de boodschappen gedaan voor de te maken Trifle. Lekker rustig bij de Appie zeg

Bij het maken van mn lijstje kwam ik er gelukkig nog net op tijd achter dat ik überhaubt die Trifle zou maken.. Pfieuw.... Was ik toch gekomen naar de MTFD zónder !

Ben sowieso bang dat ik het een en ander vergeet voor iemand. Jullie moesten eens weten wat voor lijstjes hier rondzwerven.... chaoot chaoot ( af en toe )

.... miep .... miep ...

Geplaatst:

"Die groningers willen ook iets leuks doen voor de verandering. "

Oeeehhhhh Bit.... dit voorzetje zal ik maar niet nemen... Ik trap er niét in... ik hap niet...

Laat al die niet-noorderlingen maar in de waan dat er hier nix gebeurt... dan blijft het lekker rustig en relaxed op onze geweldige evenemenenten.

Geplaatst:

Niet-noordeling, Tukker, Brabander, randstedeling of polderaar. Wat maakt het uit. Is 2 uurtjes rijden naar jullie. Ik vind het leuk om te doen ( dat rijden ) en kom dus overal waar ik zijn wil. Als je een beetje doorrijdt ben je in 3 uur van elke stip op de nederlandse kaart het land uit, nog een uurtje erbij en je bent België ook nog door . Nederland is toch gewoon 1 grote stad met een hoop tuinen. Sommige tuinen zijn alleen lekker groot Een amerikaan lacht om zulk een beperkte mindsetting. Nederland is als 1 grote meteropool toch ?

Gisteren was ik grote bomen knotten, ergens aan de Amstel, niet ver van Amsterdam dus. Die mensen woonden daar echt prachtig. Wijds uitzicht, geen horizonvervuiling ( bij Nes in de buurt ), wijdse luchten, groene weiden. Rust ruimte. 1 gróte tuin voor de Amsterdammers of Amstelveners. Moet je wel uit je doorzon-tuintje, es er buiten kijken ja. Dat wel.

Van de week op de Veluwe. Totale andere setting. Super prachtig ook. Hahaha. Nou, zet me daar neer, en ik kom nooit meer ergens denk je dan ( ik ben ven de Veluwe ). Maja. Dat gaat toch op een gegeven moment ook een beetje tegenstaan.

Ik vind: we zijn 1 grote stad, met een hoop tuin. Nauwelijks natuur, beetje nog. Veel tuin. Ook mooi hoor. Ik geniet er wel van.

Geplaatst:

Ik droomde vannacht dat er een flinke sneeuwbui kwam al mijn plantjes kapot. Waar je je 's nachts nog druk om kunt maken

Almere, Rotterdam en Groningen worden ook vermeld in grow the city http://www.growthecity.eu/ best interessant initiatief.

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Geplaatst:

Oewww de MTFD komt nu wel heel dichtbij

Vind het zo spannend en toch ook heel erg leuk

Kom ik eindelijk het huis eens uit

Nu maar hopen dat ik niks vergeet ofzo

Of domme dingen ga zeggen

Of of of of oehww zooo spannend

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Als je net zo praat als je schrijft komt het wel goed...

Geplaatst:

Haha Loraine, het is geen spreekbeurt! Zelf hoop ik vooral dat alle MTFD plantjes van mij nog leven. Gisteravond leek het aantal slachtoffers mee te vallen. Zo even bekertjes bijhalen, lijstje printen en aan de slag met inpakken en taart bakken

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

We hebben toch allemaal dezelfde hobby? Je zegt natuurlijk ipv hallo hoe heet jij, hallo welke tomaten heb jij ?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Vind het wel elke keer eerst heel maf dat ik met mn mond tegen jullie moet spreken ipv met mn toetsenbord...

Geplaatst:

Als je het prettig vindt mag je best je toetsenbord meenemen hoor!

Geplaatst:

Ik wens jullie allen heel veel plezier!

Geplaatst:

Ik heb 2 lieveheersbeestjes gevangen die ik meteen wilde uitzetten in de tuin. Maar ze hebben het erg gezellig gemaakt zo met z'n 2 ik wacht wel even tot ze klaar zijn.

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Geplaatst:

Mag ik hier iedereen bedanken voor een superleuke Moestuindag ? Wat echt lekker. Daggie uit, daggie mooi weer, daggie leuke mensen Daggie krijgertjes, daggie lekker eten. Daggie babbelen.

Thnx !

Geplaatst:

Daarrrr ben ik weer! Terug van een weekje londen Nu word het een weekje slapen denk ik.. M'n slaap van zaterdag op zondag was zo'n 40 minuten.. Was héél erg gezellig dus!

Aantal foto's van londen op http://london.trackon.nl

wpid-screenshot_2014-04-19-18-38-56-1.jpg

Geplaatst:

nou las ik net toch wat:

retro is wel in maar zo retro......nostalgisch is dat absoluut niet!

ik herinner me dat nog wel van heel vroeger van het schippersinternaat...dat was toen verplicht, konden de zusters natellen hoeveel je gebruikt had

na beneden scrollen tot het bloemige artikel [nog vet duur ook!]

http://www.greenjump.nl/Categorie/Nieuw

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:
Aantal foto's van londen op http://london.trackon.nl

Grappige foto`s. Heb jij die gemaakt?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
nou las ik net toch wat:

retro is wel in maar zo retro......nostalgisch is dat absoluut niet!

ik herinner me dat nog wel van heel vroeger van het schippersinternaat...dat was toen verplicht, konden de zusters natellen hoeveel je gebruikt had

na beneden scrollen tot het bloemige artikel [nog vet duur ook!]

http://www.greenjump.nl/Categorie/Nieuw

Gadver de gadver.........hoever terug in de tijd wil je?

Oke het zal best milieu bewust zijn maar dan nog

Ik ga toch voor de wegwerp.

Heerlijk dat je genoten hebt Dennis .

Mooie foto reportage, zo krijg je een goeie indruk van Londen

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Sinds vriendlief bij de gamma een paar weken terug verliefd werd op de dubbelgeente kersenboom probeer ik al te regelen dat hij deze krijgt van mijn broertje, van wie hij nog een verjaardagskado te goed had. Alles in het geheim natuurlijk. Hoewel ik hem wel meermalen geheimzinnig toevertrouwde dat ik 'iets bekokstoofd had'. Nou, dat had nog aardig wat voeten in de aarde. Want eerst viel het in het water (ze waren uitverkocht bij gamma), toen kwam er een nieuw plan (een laagstam kers kopen bij tuinland), dat viel ook in het water (hadden ze niet), weer een nieuw plan (dubbelgeent boompje kopen bij fruitbomen.net), viel OOK in het water (bezorgen ze neit in groningen), zelfs het 4e plan (gewoon kersenboompje van fruitbomen.net) viel in het water (bezorgen ze OOK niet), maar nu lijkt het er op dat het eindelijk goed gaat en vriendlief morgen zijn kersenboom thuisbezorgd krijgt. Ok, het is dan geen dubbelgeente, en ook geen gewone boom maar een ballerina/patioboompje, het is een kersenboom desalniettemin! Nu maar hopen dat het niet weer in het water valt en er, weetikveel, iets mis gaat met de bezorging ofzo

Geplaatst:

haha hoe moeilijk blijkt iets simpels te zijn! Nou nu maar hopen dat het echt gelukt is

Geplaatst:

Ja niet te vroeg juichen hoor!

Geplaatst:

YES, hij is er! Wat een klein ding zeg

Geplaatst:

Koningsdag....vrijmarkt...

Vinden jullie dat net zo leuk als dat ik dat vind? Ik word er altijd heel blij van. Ik ga alleen naar de vrijmarkt hier in Soest, verder doen we niets op Koningsdag. Kan er erg van genieten, van al die onzin die ik koop. Maar waar ik op dat moment zo blij mee ben! En soms, een echt mooi koopje!

En.....voordat we naar huis gaan, een broodje döner.....yum!

Ik verheug me er al op, zelfs nu Koningsdag voor één keertje op mijn verjaardag valt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.