Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

geen idee wat daar mee is gebeurd!

Geplaatst:

Eergisteren een zinken gieter wezen kopen voor mijn werk.

Je wil niet weten wat voor komentaar je krijgt als je een gieter koopt met dit weer

Geplaatst:

Dat was ook het eerste wat ik dacht...

Geplaatst:

ik zie ( en hoor) het voor me..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Humor, helemaal met nu ook nog water geven.

Geplaatst:

zou wel ideaal zijn als de regen af en toe ook de plantjes binnen (of in een kas) water geef

Geplaatst:

Liever niet, dan zou de kas stuk zijn. Regenwater wordt opgevengen in de waterkelder onder de kas, dus die krijgen wel regenwater maar geen regen.

Geplaatst:

dan heb je dus toch nog een gieter nodig, ondanks de regen

Geplaatst:

Ja met gieter, slang en watersysteem.

Geplaatst:

ja, wel een omweg gemaakt door de duinen, met echtgenote

Geplaatst:

Wie zijn er alle muggen?

Geplaatst:

ff héél snel, kort, er tussendoor : wat een fantastische dag he ? Snel klein tuintje wat inpoten en daarna lekker een lange dag op mijn eigen tuin . Wat een super-weer buiten !

Geplaatst:

Hier is het mistig met de zon.Mooi gezicht kleine wereld.

Heb al met de hond gewandeld.

aangepast door Gast

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ja ook ik ben vroeg op!

Geplaatst:

tsssss...hier staat al een brood in de oven....

Geplaatst:

Zodalijk met de hond gaan trainen. Mooi weer dus ik ga fietsen, met beest int karretje. Hopen dat ze de tent niet afbreekt voor we er zijn

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Waarom laat je haar niet langs de fiets lopen, is ze vast moe als je daar aan komt

Geplaatst:

ja doe ik ook altijd, MAAR met dit weer is dat niet zo verstandig. Straatstenen en vooral asfalt worden met dit zonnetje gloeiend heet. Aangezien honden voornamelijk via hun pootzooltjes warmte verliezen lopen ze dan, buiten de kans op verbranding van de zooltjes, ook grote kans op oververhitting. Eigenlijk moet je bij temperaturen hoger dan 15 graden niet in de volle zon gaan fietsen met je hond. Tenzij je langzaam fietst, voldoende pauzeert, water meeneemt en de hond door gras kan rennen!

Geplaatst:

En de leeftijd is belangrijk.

Kan wel een jonge hond zijn onderde 1 jaar??

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Wat train je met je hond?

Geplaatst:

En terúg van de tuin. Wat een super super super dag zeg. Man man man. echt de mooiste dag van de wereld. Wat een heerlijkheid.

Geplaatst:

nou Bit, wat je zegt! Het was echt stralend weer. En de open dag was hartstikke leuk! Het was niet superdruk (dat is het nooit), maar er was toch nog best wel wat aanloop, en jessica was er ook met man en kind, de hond is weer flink moe dus Het was echt zo fijn om wakker te worden, uit het raam te kijken, en in de straat al allemaal buren met plantjes naar de tuin te zien lopen, dan krijg ik er gelijk helemaal zin in! Er waren lekker veel mensen aan het werk en we hebben met elkaar EN hulp van enkele bezoekers de lang verwaarloosde aardbeientuin helemaal onkruidvrij gemaakt. Andere mensen hebben lekker in hun eigen tuintjes gewerkt. Er werd gevoetbald, geverfd, gekletst, gewied, gezaaid, geplant, gechilled. Man man man. Dat is toch fantastisch?

En sodemieters wat zijn wij vandaag verbrand!

Geplaatst:

Zo, hond getraind (ze is pas 10 maanden, dus lang rennen mag nog niet ivm de gewrichten enzo. Niet dat ze zich daar zelf aan houdt). Fietsen ging goed, tentje-op-wielen is heel gebleven en hondje heeft zich onderweg lekker uitgeleefd op een kluif. We trainen voor gehoorzaamheid trouwens, wie weet later nog iets van behendigheid. Is ze actief genoeg voor in ieder geval, maar dan moet ze wel eerst echt goed luisteren

Ik ben ontzettend verbrand vandaag, was zo dom om de zonnebrand te vergeten en dan de hele dag buiten bezig te gaan. Niezo handig

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

*fluistert* fotoooossss.... foooo-tooooooooooossss!!!!!

(van het hondje dan he? )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.