Geplaatst: 2 maart2 Ma Nog niet..jij wilde toch de nepeta die klaar staat voor de mtfd? Of vergis ik me😱 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 maart2 Ma Jaaaaaaa die groeit toch wel weer aan??? Of eet ie alles op?? Heeft ie een indentiteits crisis of zo?? Denk ie dat ie de paashaas is?...wel vroeg🤔
Geplaatst: 2 maart2 Ma Katten schijnen dat te doen bij Nepeta..het heet niet voor niets ook kattenkruid. Hij at keurig de blaadjes van de takken en begon ook netjes onderaan daarom dachten we eerst dat hij een muis had oid.Identiteitscrisis zou kunnen ja..haha zie zijn varkensneusje 🐽 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 maart2 Ma 🤣 Geen Liesje, maar wel vrouw en toevallig deze maand nog 33. Toch al een paar jaar lid, dus dit jaar kwam het toevallig goed uit.
Geplaatst: 2 maart2 Ma 20 uren geleden, woldistel zei:Hoop ik ook, maar meestal geeft ze ergens na oud en nieuw wel weer acte de presence, dus vandaar.Niet kwijt... En zowaar zaterdag begonnen met zaaien.
Geplaatst: Woensdag om 23:364 d Ik kende dit helemaal niet @appelvrouw , wat een geweldige site en initiatief. En wat een prachtige rode sinaasappel (neem ik aan). Morgen eens goed naar kijken, dank je!
Geplaatst: Donderdag om 06:504 d Ik las ooit een boek over het wel en wee van een groepje mensen op een volkstuin complex.“Rust en Vreugd” ( alleen die naam al 😍) geschreven door Hendrik Groen! 😊Nu verheug ik me op as zondag want er is een serie van gemaakt voor op tv!!20.25u op NPO 1Ik ga igv kijken!! 😍🌱👩🍳🌱🐓🌱☃️🌱( als ik deze screenshot uit de tv gids niet mag plaatsen mag die verwijderde ik het weer hoor 🤔) Donderdag om 09:324 d aangepast door Vrouwholle
Geplaatst: Donderdag om 09:024 d Ik zag ook al de voorstukjes op tv.Misschien ga ik ook wel kijken.Ik vergeet alleen altijd om te kijken, we kijken eigenlijk nooit tv....
Geplaatst: Donderdag om 09:314 d Tv geeft mij “ gedwongen” rust….. @Rookie En mijn lief geeft niks om tuinen …tv kijken maakt dat hij wat minder zegt “ dat ik “altijd” met de tuin bezig ben…😉😅🌱👩🍳🌱🐓🌱☃️🌱
Geplaatst: Donderdag om 12:333 d Haha. Zelfs als de t.v. aanstaat (ik zit achter mijn computer) ben ik gelijk met mijn tuin bezig, door dingen op te zoeken, verslagen te maken, enz. @Vrouwholle Ik kijk t.v. vanaf mijn bureau. Handig hoor!
Geplaatst: Vrijdag om 09:533 d On 3/5/2026 at 7:50 AM, Vrouwholle said:Rust en VreugdHet boek is wel leuk, maar het gaat meer over mensen dan tuin. Maar met Annet Malherbe en Adriaan Ederveen in de cast zal het sowieso wel een leuke serie zijn 🙂 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: Zaterdag om 01:322 d Heb het bericht verwijderd. @Petrasmoestuin Wil je van die melding af, staat er in dat je contact moet opennemen.Maar ik gok dat je via mobiel online bent, dan wisselt dat ip van gebruiker naar gebruiker en ben je er na een tijdje toch vanaf.
Geplaatst: Zaterdag om 20:341 d 19 uren geleden, rorror zei:dat ip van gebruiker naar gebruiker en ben je er na een tijdje toch vanaf.Ik snap niet wat je bedoelt. Een laptop en een mobiel hebben verschillende IP-nummers. @Dahli heeft mij geschreven, ik had het niet gezien. Maar IP nummers blijven hetzelfde dacht ik bij elke laptop en mobiel.Ik kan gewoon bij Bol.com komen maar op een andere manier. Gekker zelfs: ik heb er dal diverse keren besteld. 19 uren geleden, rorror zei:Wil je van die melding af,Raar, de volgende dag die melding niet meer. Ik heb vaker besteld, nu ook weer.
Geplaatst: Zaterdag om 20:431 d Vaste internet verbinding hebben vaak wel een vast ip adres, of je modem moet een maand uithebben gestaan dan kan je vaak een nieuwe krijgen.Voor mobiel providers kan het per periode verschillen.Als ik bij jouw berichten geschiedernis even snel kijk, is vanaf dit ip nog maar 11 berichten gepost op dit forum.Iets verderschrol en alle verschillende ip's tel zijn het er al snel een stuk of 20. Waarvan verschillende van de zelfde mobiele provider, maar telkens verschilt het nummer.
Geplaatst: Zaterdag om 21:471 d Die 11 zijn dan vast van mijn mobiel. Ik haat het om via mijn mobiel te schrijven, hoewel het er wel meer moeten zijn, soms schrijf ik vanaf mijn moestuin. Maar ik schrijf in het algemeen via mijn computer. Ik heb een goud typdiploma ooit gehaald, nu wat langzamer denk ik, maar dat was 300 aanslagen per minuut met 10 vingers. Op een telefoon maak ik steeds fouten en dan moet ik dat verbeteren, heb ik gewoon geen zin in. Dus laten wij zeggen 99% dat ik schrijf ik via mijn laptop. Maar misschien dat ik steeds een andere provider krijg. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Geplaatst: Gisteren om 09:151 d Gebruik je een VPN, @Petrasmoestuin ? Dan krijg je ook verschillende IP’s. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Gisteren om 10:261 d Dan zal het toch je mobiel zijn, die op verschillende locaties pingt. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 21 uren geleden21 u Op 5-3-2026 om 07:50, Vrouwholle zei:Ik las ooit een boek over het wel en wee van een groepje mensen op een volkstuin complex.“Rust en Vreugd” ( alleen die naam al 😍) geschreven door Hendrik Groen! 😊Nu verheug ik me op as zondag want er is een serie van gemaakt voor op tv!!20.25u op NPO 1Jaah, zo herkenbaar. Heb het boek jaren geleden ook gelezen.Zit ook op een volkstuincomplex met huisjes. En daarnaast zijn er moestuingedeeltes. Echt zoooo herkenbaar. Ben benieuwd naar de serie.
Geplaatst: 15 uren geleden15 u Ik zit nu te kijken, normaal houd ik niet zo van Nederlandse series, maar deze is leuk!
Geplaatst: 15 uren geleden15 u 33 minuten geleden, Arja zei:Nederlandse series,Verdorie, helemaal vergeten. Het briefje ligt naast mij en de t.v. was uit, want er was niets bijzonders. Mijn man had een voorstukje gezien zegt hij nu, maar hij wist niet dat ik het wou zien.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.