Geplaatst: 24 december 201312 j Jaaaaa, kerstliedjes!Misschien worden jullie wél vrolijk van. Of anders van...
Geplaatst: 27 december 201312 j Ik zij toevalling tegen een goede kennis dat ik aan het sparen was (punten systheem) voor een broodbak machine en toevalling had hij nog een nieuwe staan en die heb ik gekregen En ik kreeg ook nog een zakje tomaten zaad.
Geplaatst: 27 december 201312 j Ha dat is leuk! Zoiets had ik gister ook. Ik heb afgelopen paar weken al een paar keer gedacht 'goh als we weer geld hebben meot ik toch es een vijzel aanschaffen.'. Sta ik gister bij mams mn spullen in te pakken, zegt ze ineens vanuit het niets 'goh, heb jij hier iets aan? ik gebruik dit ding nooit.'!
Geplaatst: 27 december 201312 j Ik was er in ieder geval blij mee ik wou er een sinds de moestuin forum dag toen verschillende mensen eigen gebakken brood mee brachten. En die dingen zijn best duur.
Geplaatst: 27 december 201312 j Lekker Angela..goed oefenen, dan kan jij de volgende keer brood meenemen ... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 december 201312 j Ik dacht dat het winter was? Is toch echt een foto van gister.... > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 29 december 201312 j MOOIE foto, Dennis Maar volgens mij heb jij ook een goede camera... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 29 december 201312 j Thnx M'n camera is niet slecht inderdaad, maar soms is het ook handig om gewoon véél foto's van een iets te maken, in de hoop minimaal één goede foto te hebben Lieveheerstbeestje op de foto is wel slim.. Nu nog een van de weinige bloeiende planten kunnen vinden! Normaal bloeit rozemarijn pas tussen maart/mei dacht ik, maar dit plantje staat in 'n zwart potje, op een tafeltje, tegen de muur op het zuiden.. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 29 december 201312 j Dat is wel bijzonder zeg, eind december.Dacht al dat die van mij een laatbloeier was... die van jou is nóg later! Deze is van 8 november j.l.
Geplaatst: 31 december 201312 j Dennis, de rozemarijn in mijn kas bloeit ook. Toen ik in december in de Camarque in Z Frankrijk was stond daar buiten de rozemarijn te bloeien..blijkbaar is het voor rozemarijn een periode dat hij graag bloeit. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 december 201312 j Gisteren op de tuin. Wel een rotfoto , maar ok, is niet anders. Door het gaas over de kolen heen gefotografeerd : Phacelia in bloei ! tja....Overigens, ook hier bloeien de malva's nog en de goudsbloemen ook nog. Is toch écht al wel -4 gr geweest op de tuin een tijdje terug.
Geplaatst: 4 januari 201412 j Voor het eerst deze winter geeft de pluim van Buienradar nu aan : WINTER !! Vanaf 12 januari duiken we ( ook overdag ) de vorst in !
Geplaatst: 4 januari 201412 j Het lijkt wel of je verheugd bent Bit? Krijgen we zeker weer zo'n late winter, nou dank je, liever niet. Geef mij maar een zacht wintertje, zoals nu mag het van mij blijven t/m februari en dan daarna weer 10+ °C etc...
Geplaatst: 4 januari 201412 j ik zou het wel lekker vinden, 2-4 weekjes strenge vorst, Elfstedentocht en daarna dikke dooi Bij mij bloeit de fuchsia nog en ik heb nog een paar framboosjes aan de struik
Geplaatst: 4 januari 201412 j Hmmmm. Ja. Een beetje leuk vind ik het wel. Aan de andere kant was ik al bijna zo ver ( belachelijk vroeg natuurlijk, dat weet ik ook wel hoor ) , dat ik aan het voorjaar zat te denken op de tuin. En dan valt mij een week vorst overdag wel zwaar. Maar goed. We gaan het zien. Is nog vér weg. Kan nog allemaal bijgesteld worden, die verwachting. Ik hou wel van schaatsen trouwens....
Geplaatst: 4 januari 201412 j hm nou, hier in grunn komt het de komende twee weken volgens de voorspellingen zelfs snachts niet onder de 0 graden!
Geplaatst: 4 januari 201412 j http://www.buienradar.nl/pluim Deze gebruik ik altijd. Vanmorgen gaven ze doorgaande vorst aan vanaf 11 januari. Maar inderdaad nu al weer bijgesteld
Geplaatst: 4 januari 201412 j hm nou, hier in grunn komt het de komende twee weken volgens de voorspellingen zelfs snachts niet onder de 0 graden!
Geplaatst: 4 januari 201412 j Op naar 't voorjaar, winter hebben we bijna een half jaar geleden nog gehad Jerry jerry!
Geplaatst: 4 januari 201412 j Over die buienradar pluim. Niks mis mee, maar ik vind deze toch iets makkelijker te lezen:http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 6 januari 201412 j ik wil bij deze even melden dat ik zéér trots ben op den greet!!!!!!!ik weet nu zonder hulp gewoon in excel een hyperlink in te voegen! heb namelijk de zaaikalender van wiki geplakt in excel en helemaal aangepast aan mijn groenteswel een werk, maar zo heb je alles in een dockie staan........ voor velen hier gesneden koek natuurlijk maar hoe en wat kun je dat hier eigenlijk doen??????? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 6 januari 201412 j uhm...wat bedoel je met: maar hoe en wat kun je dat hier eigenlijk doen???????(hyperlink invoegen gaat natuurlijk met de URL knop, maar dat wist den greet al toch?)
Geplaatst: 6 januari 201412 j nou rob0........dat weet ik dus niet! anders zou ik het niet vragen,hé dit bedoel ik....en wat zet ik hier dan tussen?ik kopieer en plak altijd net als bit....,maar het maakt me nieuwsgierig en ben nogal leergierig aangelegd Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.