Geplaatst: 1 februari 201511 j Heeft iemand iets van Bit vernomen? Ik heb hem al even niet meer langs zien komen.
Geplaatst: 1 februari 201511 j Bit is inderdaad erg stil.. Heeft al bijna een maand niet ingelogd > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 februari 201511 j Nu jullie het vragen, is er iemand die persoonlijk contact met Bit heeft?Hopelijk is alles goed met Bit en komt het bijvoorbeeld door drukte.Bit laat snel wat van je lezen, dat het je goed gaat.
Geplaatst: 1 februari 201511 j Ja, hopelijk alleen een winterbitdipje ff wat anders: de RobO ® rolde net even hiklachend van de bank want... vrouw in BoerZoektVrouw had een poefmomentje...en de RobO ® vraagt zich af: wanneer had ú uw poefmomentje? 1 februari 201511 j aangepast door Gast
Geplaatst: 1 februari 201511 j Ik had net mijn poefmomentje, nadat ik moeder de vrouw en dochterlief geholpen had ( huishouden, huiswerk ).
Geplaatst: 1 februari 201511 j Geen zorg,Bit is lekker in winterslaap..straks wordt hij wel wakker We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 februari 201511 j Het heeft niets met de moestuin te maken, dus ik zet het hier maar neer Ik kocht afgelopen week een wasmachine bij Coolblue.nl en die werd 2 dagen later netjes geleverd. Ik kreeg eerst een smsje, daarna een telefoontje, en daarna een half uur van te voren nog een telefoontje. Zodat ik precies wist wanneer het bakbeest zou komen.2 sterke kerels hebben de nieuwe machine de trap op gesleept, en de oude machine weer mee naar beneden gesleept. Het verpakkingsmateriaal hadden ze er bij de bus al vanaf gehaald, en netjes meegenomen. Ze hebben de nieuwe machine even ingesteld, en aangezet, zodat ie eerst even leeg kon wassen om de nieuwigheid er af te wassen. Echt helemaal top. En dat heb ik ze dus ook gemaild (doe ik eigenlijk altijd even), met een bedankje er bij. En wat tref ik 2 dagen later aan in de brievenbus? Een ansichtkaart, van Coolblue, handgeschreven, waarop ze me bedanken voor mijn bedankje Echt superleuk. Dus bij deze maak ik nog even wat reclame voor ze. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 februari 201511 j Jorieke als die twee sterke kerels dat allemaal voor jou doen moet je toch wel een verschrikkelijk mooie vrouw zijn..
Geplaatst: 2 februari 201511 j Ik was de varkens aan het voeren, dus ze hebben lopen sjouwen voor Joep Het zijn dus niet alleen mooie vrouwen die dingen gedaan krijgen facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 februari 201511 j Haha robo wel fijn dat er bedrijven zijn die het nog zo aanpakken Groen
Geplaatst: 4 februari 201511 j even een kleien roddel opgevangen op een van de moestuinpaden:wisten jullie dat stan de moderator niet meer achter de vrouwtjes aan zit maar achter de tomatenzaden? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 4 februari 201511 j Dat is niet netjes een roddel over Stan Stan ga jij maar lekker achter tomatenzaadjes en vrouwen aan, vrouwen met tomatenzaadjes goede jacht
Geplaatst: 4 februari 201511 j Zo! Ben los op de Facebook van Intratuin Heerhugowaard. Ben benieuwd of het me gaat lukken.. Hem gedurende het seizoen continu vullen met leuke berichten m.b.t. zaaien en kweken Wel een uitdaging: want een Facebook bericht moet uiteindelijk niet te veel tekst/uitleg bevatten > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 4 februari 201511 j even een kleien roddel opgevangen op een van de moestuinpaden:wisten jullie dat stan de moderator niet meer achter de vrouwtjes aan zit maar achter de tomatenzaden? het was maar een grapje jongens..........sorry stan Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.