Geplaatst: 8 maart 201412 j Ssssttt... Mijke slaapt vast nog...Maar ze is nu al 6 uur jarig!Mijke, mag ik de eerste zijn de je FELICITEERT?
Geplaatst: 8 maart 201412 j Mijke van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een hele gezellige dag vandaag
Geplaatst: 8 maart 201412 j Voor iedereen die jarig is of was én gefeliciteerd wíl worden: Gefeliciteerd!!
Geplaatst: 8 maart 201412 j Mijke ALSNOG VAN HARTE GEFELICITEERD, EN NOG VELE JAREN ERBIJ, DAT WE NOG LANG VAN JE MOGEN GENIETEN OP MTF
Geplaatst: 20 maart 201412 j Vruchtbaar seizoen gewenst, op naar de zomer (die begint zowat in maart).
Geplaatst: 27 maart 201412 j Het grootst aantal gebruikers online was 529 op do 27 maart 2014, 13:04Kijk dat is nu leuk.(na bijna 2 dagen down )
Geplaatst: 7 mei 201412 j Auteur Van harte gefeliciteerd met onze verjaardag Weknow!Mijn taart is al binnen
Geplaatst: 7 mei 201412 j Appelvrouw en Weknow van harte dan. Begrijp ik dat we vandaag dus van deze mooie taart gaan eten ?
Geplaatst: 7 mei 201412 j Van harte proficiat beide jarigen , en nog vele jaren in gezondheid , en dat jullie nog lang van jullie moestuin mogen genieten . Fijne dag gewenst allebei
Geplaatst: 7 mei 201412 j Appelvrouw en Weknow van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en nog vele gezonde jaren toe gewenst .
Geplaatst: 7 mei 201412 j hieperdepiep........hoera!!!!! lang zullen jetje en weknowtje leven in de gloriaaaaah in de gloriaaaaaah!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.