Geplaatst: 7 mei 201411 j Auteur Dank jullie wel allemaal!Ik heb een heerlijke verjaardag gehad met een paar flinke buien voor de tuin..waar ik geen last van had want ik lag toen te poedelen in het water van de thermen van Amnéville en een bbq met 50 fransen ( het was een sportproef gebeuren vanmiddag (sarcabane,nordick walking, swinggolf) met voor alle deelnemers gratis bbq toe) die mij toezongen en dronken Als kadoos heb ik oa waterdichte laarzen gekregen en van een buurman 12 verschillende tomatenplanten... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 mei 201411 j Bit heeft onlangs zijn 100 ste moestuinseizoen update geplaatst. blog/Bit/8_mei_2014_b-3706.htmlEen felicitatie waard! Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 4 februari 201511 j Auteur Van harte gefeliciteerd Stan! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 februari 201511 j Jet en Jenneke, bedankt. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 4 februari 201511 j Het kán niet op voor Stan vandaag... nog jarig ook nog... Gefeliciteerd!!
Geplaatst: 5 februari 201511 j Thanx, dames. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 5 februari 201511 j Beter laat dan nooit Van harte gefeliciteerd!Hopelijk heb je een mooie dag gehad Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 5 februari 201511 j Nog van harte Stan.Op dezelfde dag jarig als mijn man. Grappig. Fijne dag gehad? Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 5 februari 201511 j Bij babbeltopic al gefeliciteerd meende ik?Stan van harte gefeliciteerd, laat gebak en taart en al het lekkers smaken.
Geplaatst: 5 februari 201511 j Dank, dank en dank. En ja het was een leuke dag(de laatste taart heb ik net op ). Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 3 maart 201511 j Auteur Mijn internet doet t weer..ik ben blij en trakteer We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 mei 201510 j Auteur Gefeliciteerd Weknow voor jou een bosje groente... (en gefeliciteerd aan mezelf natuurlijk..vroeg me even af of ik dat ik de feestbaak wilde zeggen of in de klaagbaak...63 ..toch maar de feestbaak, ik ben per slot van rekening mooi weer een jaartje ouder geworden ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 mei 201510 j Weknow en Jet, van harte. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 7 mei 201510 j Mijn internet doet t weer..ik ben blij en trakteer mozilla nog steeds in gebruik? Ben al jaren overgestapt van mozilla naar chrome. Raad het je zeer aan
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.