Geplaatst: 4 februari 201412 j allemaal bedankt Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 4 februari 201412 j gefeliciteerd stan een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 10 februari 201412 j Maar nog Van Harte Gefeliciteerd Stan. XXX Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 10 februari 201412 j Dank je wel Conny. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 14 februari 201412 j MTF van harte met je 4000ste lid Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 14 februari 201412 j Gelukkige Valentine's dag voor iedereen!Hieronder een grappige Valentijnsgedicht Een Valentijnskaart Niemand stuurt me een kaartje.Voor mij is de wereld koud.Het lijkt wel of er geen jongen is,die waarlijk van me houdt. Dus koop ik zelf zes kaartenen stuur ze naar me op.Ik onderteken ze met Klaas, Willie,Johan,Vincent, Daan en Rob. Vurig hoop ik op een zevende,getekend door 'Jouw Valentijn'.Dan zal 14 februari ineenseen grandioze dag voor me zijn. Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/223-estemys-sqfg-tuin/
Geplaatst: 7 maart 201412 j Huub, huub,hoera ehh Hiep, hiep hoera HuubvG.Nog vele jaren. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 7 maart 201412 j hiep hiep voor onze HUUB!!!!! special voor jou van het forumkippenkoor......... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 7 maart 201412 j Auteur Huub jarig? Proficiat...(smak) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 maart 201412 j Bedankt! En voor jullie een lekker stukje taart...... gemaakt door "Monique"...
Geplaatst: 7 maart 201412 j en waar blijft de borrel??????????? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 7 maart 201412 j Huub Van Harte Gefeliciteerd!!! En ik ga voor een glaasje wijn ipv taartje...
Geplaatst: 7 maart 201412 j wow huub, dat ziet er mooi uit zeg. Gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden?
Geplaatst: 7 maart 201412 j nee rob0...HUUB is al 39 geworden hoor! onderschat zijn leeftijd niet, hé Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 7 maart 201412 j Huub van harte gefeliciteerd, dat je maar een grote jongen mag worden Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 7 maart 201412 j Jullie schatten mijn gevoelsleeftijd helemaal goed in. En nu een drankje... tast maar toe. En voordat ik dat ook vergeet, natuurlijk de hapjes:Proost!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.