RvO Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 @Erny & HellyIk kom wel uit het noorden, maar heb gepland om met trein+vouwfiets te reizen.Als iemand anders een auto+rijbewijs kan regelen kunnen we ook met meer mensen naar het zuiden afzakken. Kosten delen vanzelf. @SandraIk zou wel wat mee kunnen nemen naar Zelhem (en terug), maar niet heel veel vrees ik, want het moet allemaal in één rugzak en een fietstas passen. (NS staat geen fietskarretjes toe, zie klaagbank ergens vorig jaar deze tijd) @HuubGewoon gezellig naar Zelhem èn naar Kommerzijl Edit: crospost
RvO Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 @Erny & Helly & Sandra & HuubVolgens mij beginnen er nu twee draadjes door elkaar te lopen. Het wordt wat onoverzichtelijk. Zullen het onderwerp (samen)reizen naar Zelhem hier voortzetten.
henkg Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 (aangepast) Bij deze mijn "officiële" aanmelding. Ik kom graag! (ik sta al wel op de lijst)[Edit]: ruillijst nu als apart topic in het Moestuinformdag subforum (moestuinforum-dag-f58.html)[/Edit] 6 maart 2013 aangepast door Gast 2025_teeltlijst (.xlsx)
Eva Geplaatst: 5 maart 2013 Geplaatst: 5 maart 2013 jeej, je hebt meteen een liefhebber voor de drosera! wat is kristalon orange? niet hetzelfde als agent orange toch?
Piroska Geplaatst: 7 maart 2013 Geplaatst: 7 maart 2013 IK KOM!! ik heb mijn man weten te overtuigen, ik geloof dat de zelfgemaakte spek van Jorieke doorslag gaf ( hij wil dat ook gaan maken) wij komen met een bedrijfsbus uit Amsterdam, we hebben helaas weinig ruilmateriaal. We zitten in een emigratie half april, maar er is plek voor anderen en voor een heleboel zooi achterin eventueel. http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Geplaatst: 8 maart 2013 Leuk Piroska! Ik heb je op de lijst gezet. Hierbij nog een keer de lijst: Hoort jouw naam er wel/niet tussen? Laat het dan even weten! - Jorieke en Joep- Appelvrouw & Lie- Eva + zus- Angela- Marieke- Lisa- Jootje- Jorg- Weknow- Dennis29 + moeder- Nepomuk1983 + vriendin- eelzuhtjuh + vader- ClaudiaRebecca + Man- Conny- Erny- Gemma- Kruidje- Frank vwl- Thessa- Eva1986 + vriend- NynkeF- Chana- RvO- Helly + aanhang - Helen- Bit- Jos- henkg- HuubvG- Piroska +man Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nepomuk1983 Geplaatst: 8 maart 2013 Geplaatst: 8 maart 2013 Ik neem misschien nog een vriendin mee, die ook moestuingek is
Piroska Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 - Piroska (+man?) ja dus! (zonder vraagteken ) http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
HuubvG Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Haha dat vraagteken, neem je trouwboekje maar mee!
Piroska Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 geen idee waar dat kreng is... maar ergens dit jaar zijn we toch echt 5 jr getrouwd.... uh dacht ik dan.. goed laat dat vraagteken maar staan http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
weknow Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Zou het maar even opzoeken....hoort een groot bleoemtje bij In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Geplaatst: 10 maart 2013 Weet iemand of Bonnie(F) komt? Ze heeft mijn privé-uitnodiging wel gelezen zie ik, maar misschien geen tijd/zin/watdanook?En (aardbei)Jim? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
HuubvG Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 ... ... vraagteken ... ... ... vraagteken is weg, maar je man staat nog wel veilig tussen haakjes...
Jorieke123 Geplaatst: 11 maart 2013 Auteur Geplaatst: 11 maart 2013 Is het nou nog niet goed? Ik heb trouwens een enorme homp kaas gemaakt, en ga nog boter maken. Ik hoop dat iedereen 2 dagen van te voren stopt met eten? Dan heeft iedereen bere-honger. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
HuubvG Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Haha, nú is het goed... Ik zal minstens twee dagen van te voren niets eten, en zaterdag maak ik iets dat wel raad zal weten met die boter en kaas. Mmmm! Nu weet ik dus gelijk wat ik mee moet nemen.
Eva Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Goed idee...ik eet twee dagen van te voren niets meer...zo kan er ook meer in mijn autootje
Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Alles is nog zo kaal en doods! Volgend jaar toch maar weer wat later in het jaar? Of eind van dit seizoen nog een keer? Ik heb nog niets in de tuin staan, de bomen hebben nog geen blaadjes, ik hoop dat het droog blijft die zondag. Bah. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Ja verdorie.Ik ben het met je eens. Maar vorig jaar in maart was het zooo anders, toen groeiden mijn wortels al...Volgend jaar maar weer in mei. Als we met zijn allen duimen dat het droog blijft zal dat wel lukken toch?( Dat het niet sneeuwt ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Of uitstellen, maar dat zal wel lastig zijn, er zijn zeker al afspraken gemaakt met de varkensslachter en zo?
Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2013 Auteur Geplaatst: 13 maart 2013 Nou ja, met slecht weer kunnen we allemaal binnen staan, rond de houtkachel/fornuis. En veel zaailingen kunnen nu wel worden geruild. Het moet gewoon even gaan dooien, en die zondag een strak blauwe lucht en een zonnetje... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 En anders een moestuinforumdagsneeuwballengevecht? (Kan ik Eva even lekker inpeperen ( Of wordt ik door haar en haar zussen ingepeperd ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Vorig jaar zaten jullie geloof ik (was er niet bij) te bakken in de zon, dit jaar mogen we zo te zien blij zijn als het een graad of 10 mag worden... Voorspelling houdt het nog wel dróóg voor die dag. Warme kleertjes aan en misschien moeten we maar aan de Glühwein... Maak me meer zorgen om de koude-shock voor de peperplantjes dan dat ik bang ben voor verlepte plantjes door warmte. Plantjes moeten misschien maar een kruikje mee...
thea Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Ja toen was het warm,de planten hadden dorst.Het was zeer gezellig maar helaas kan ik niet wegens mijn hemstring/kont.Kan maar een half uur in de auto.Net zo in de tuin werken veel pause tussen door.Maar ik kan wel ruilen dank zij Erny en Huub.Erny krijgt mijn plantenruil mee in de auto van Huub. Kan ik toch meegenieten met jullie.Stuur nog PM naar ieder die een ruil met me hebben! http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
HuubvG Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 ... ... Maak me meer zorgen om de koude-shock voor de peperplantjes dan dat ik bang ben voor verlepte plantjes door warmte. Plantjes moeten misschien maar een kruikje mee... In de auto onderweg zullen ze het lekker warm hebben, ze mogen bij ons in de cabine. In de kofferbak zal het te koud zijn. Overigens, ik heb een koelbox kunnen scoren, voor het vlees op de terugweg.
Aanbevolen berichten