jos Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Ik werd wakker van Guus met Het kan hier zo mooi zijn op 100% Nl.En dat was het inderdaad toen ik naar buiten keek: Heel mooi. En nu rond 8 uur is het echt niet verbeterd, het pak sneeuw groeit met de minuut.Plaatselijk enkele centimeters tot opgewaaide sneeuw van wel 20 cm. Jammer maar helaas want als ik de buienradar bekijk gaat het nog wel even door hier in het zuiden.Voor de mensen uit het noorden die hier geen last van hebben veel plezier.Maar het zal voor mij voorbijgaan.
Nicolette Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Heel veel plezier allemaal en hopelijk gaat de wind liggen en komt het zonnetje voor jullie door!
Erny Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Huub is onderweg... tot over een paar uur! Hopelijk hebben we wind mee...
Piroska Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Jongens ik heb een KATER niet te geloven... maar wel op tijd wakker, ik kom eraan!! http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Heel veel plezier allemaal en hopelijk gaat de wind liggen en komt het zonnetje voor jullie door! Hier in de warme bossen van t Gooi lekker zonnetje!We nemen het mee!!Lie gaat nu inpakken...de kleinkindjes zijn triest We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jasmin Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Iedereen VEEL PLEZIER!!!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 24 maart 2013 Auteur Geplaatst: 24 maart 2013 Je komt niet Jos? Jammer! Maar begrijpelijk, met dat rare weer. Iedereen: goede reis, en rij voorzichtig! Waai niet van viaducten en dijken en... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Beste Jorieke, Joep, mamma en pappa, en alle anderen: we vonden het geweldig om mee te maken! Dank allemaal voor de goede zorgen, de heerlijke hapjes en drankjes, de heerlijke noten, de zaden en plantjes, de warmte binnen, de gesprekken en het enthousiasme van iedereen Eeki en Rob
Conny Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Jorieke, Joep en familie,Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie gastvrijheid.Ook heel erg bedankt voor het hele mooie vlees dat ik besteld had, dat gaat zeker heel goed smaken.Ook bedankt voor de fijne rondleiding, ik vond het leuk om te zien hoe jullie je land en erf hebben ingedeeld.Ik wil me bij voorbaat al opgeven voor volgend jaar ik heb genoten.Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Thessa Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 lieve allemaal, leuk weer geweest, nu alle stekkie's met liefde verzorgen zodat we ze met een aantal jaren weer kunnen stekken en doorgeven succes allemaal. liefs Thessa. jorieke mogen we foto's zonder mensen er op plaatsen? kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 (aangepast) Poe ik ben thuis( al een uurtje hoor....)Ik kan nu wel toegeven dat het eigenlijk gekkenhuis was voor mezelf, ik was meer dan bekaf toen ik veel te vroeg vertrok..trillend op mijn beentjes Zo jammer dat ik niet fit genoeg was om langer te blijven, en vooral niet om te kletsen...Voor dat laatste vooral merkte ik dat ik daar geen energie voor had, daaraan kon je wel merken dat "turbo"Jet nog niet helemaal genezen was.De gesprekken die ik had willen voeren met sommigen van jullie moeten dan maar bewaard blijven tot volgend jaar. Maar!!:Ik had het voor geen goud willen missen. Zo heb ik nu weer een paar mooie beelden erbij van mijn moestuinforumvrienden! Superleuk. En ondanks dat ik er maar kort en maar half was heb ik genoten van al die kletsende forummers Gelukkig heb ik iedereen zijn planten kunnen geven, dat was het belangrijkste doel voor mezelf voor vandaag. Alleen het zakje van RvO kon ik niet meer vinden. En de plantjes die ik van Kruidje heb gehad zijn niet meegekomen, die heb ik per ongeluk bij Jorieke gelaten. Zo ook de netjes die Jorieke zo naarstig voor me verzameld heeft.Iedereen heeft me geholpen met plantjes en kratjes dragen..ik heb witte mousse en oranje taart gehad Lie heeft het ook erg naar zijn zin gehad, en wil volgende keer vast wel weer mee De tafel in mijn benedenkeuken staat vol met plantjes..morgen ga ik verder kijken. Het ziet er allemaal heel erg goed uit. En niet alleen de plantjes, ook broodmix(uit Duitsland) basterdsuiker, netjes, dassen, potjes, zaden, boontjes voor taugé, dvd`s, honing, kadootjes en nog meer, en natuurlijk last but not least: Kipjes!! Jorieke, ik heb 9 kippen betaald, maar ben er met tien thuisgekomen!Ze hebben zich heel goed gedragen onderweg, alhoewel hun snaveltjes niet stilstonden...Thuis heb ik ze meteen te eten en drinken gegeven, daar waren ze dankbaar voor. Nu staan ze in de kooi hier boven in de huiskamer, ze liggen op een hoopje op elkaar, en slapen denk ik.het kleedje ligt over de kooi. Morgen ga ik eens goed foto`s maken Jorieke, en vragen welke kipjes nu ook al weer de Bresses zijn etc.Hier de eerste foto. Toen ik ze te eten gaf bleef het grootste kipje ( de haan?) wachten totdat de kleintjes gegeten hadden. 24 maart 2013 aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 De sneeuw grens lag zo`n beetje halverwege limburg en hield hier vlak bij ons weer op. In de hoge Ardennen reden wel al strooiwagens, maar de weg was prima te doen. Hier is het een stuk minder koud, omdat de koude wind hier niet heeft gewaaid. Toch wordt er wel -4 verwacht. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Ik heb genoten vandaag, iedereen heel erg bedankt! M.N Jorieke en Joep natuurlijk voor de gastvrijheid.Ik viel als een blij kind in slaap in de auto (nee ik reed niet) http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Erny Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Geheeel op schema lagen wij... nog een dikke 30 minuten en dan zijn we er.... zei ik net.... ja.. haha.. dát moet je dus niet hardop zeggen... blijkbaar... want nog geen minuut later klonkerde er iets onder de auto door en Huub meldde dat de koppeling het niet meer deed... los kabeltje... dat kan niet goed zijn... we reden net op een kruispunt af , net voor Deventer.... Daar zijn we na kruispunt over duwen belandt... én hebben daar een uur gestaan... Ok... lang verhaal en dus kort: **** Oh... en complimenten aan de McGyverANWBMan die ons en de kipjes weer mobiel heeft gemaakt. De kipjes later in J's prachtige kiphuis. Voor degenen die het interesseert hier een foto verslag... Oeps... losse koppelingskabel... Redder gaat tot de grond voor oplossing... Nieuw kabeltje improv... Kouddddddd....... Vervangende improv boutjes... die ik onder de auto had horen door "klonken".... Hij ging wel heel diep... Met behoorlijk wat vertraging in Zelhem aangekomen had ik een taak te verrichten: Thea's ruilacties werkelijkheid maken... Dat waren 10 mensen die ik in die zee van onbekende gezichten moest gaan ontcijferen... Want... het was een megavol toen wij binnenkwamen... ojeeeeee En een aantal mensen van op haar lijstje stonden op het punt weg te gaan... Vandaar ook dat ik ipv lekker ff gaan zitten en kletsen en kennismaken en even wat drinken oid.... vooreerst bezig was met de nodige ruilacties.... Had graag met meer mensen wat meer kunnen kletsen... Sorry voor eventuele onachtzaamheid hierin... Maar ja... we mochten allang blij zijn dat onze McGyver de boel gefixt had... en dat we überhaupt aangekomen waren... Anders had er nog een reddingophaalactie ondernomen moeten worden... eh.. en dan niet voor óns natuurlijk! Maar voor de 4 kippen die we bij ons hadden... Wat een absurde situatie... We zagen ons al in de trein met die bak met kipz... Al met al en nog meer al vond ik het een geweldig geslaagde dag, niet in de minst door de 3 uur heen en 3 uur terug durende reis in gezelschap van HuubvG en RvO... Met dank aan hen die deze dag mogelijk hebben gemaakt!
Sovreze Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Ik vond het gezellig om weer even langs te komen, al die mensen te zien ruilen, babbelen.... Ik gok dat de kippen jaloers waren op het kippenhok gehalte binnenshuis Wij zijn zelf niet van die babbelaars, ook helemaal niet van drukte... veel heb ik dus niet geconverseerd, maar ik heb zeker geópserveerd. Een geslaagde dag iig, voor ons wat kort, voor sommigen ontzettend vermoeiend. Jorieke rende van hot naar her, gelukkig is ze ook nog even gaan zitten om zelf ook rustig te babbelen Heel erg bedankt voor de gastvrijheid wederom, Jorieke en Joep, het vlees was lekker! Ik ga de komende weken weer over biggetjes dromen.
Jorieke123 Geplaatst: 25 maart 2013 Auteur Geplaatst: 25 maart 2013 Wat een leuke verslagen! Ik lag zelf vroeg in bed, dus lees het nu pas Jet: De kipjes waren in de aanbieding, 10 halen, 9 betalen Nee zonder gekheid: je had gezegd dat je er ook wel een echte vlees-kip bij wou. Nou is een leghorn (want dat is hij) niet echt een vleeskip, maar 1 van de kleinere kuikens wordt vast ook nog wel een haantje. Omdat het nog net iets te vroeg was om het aan de kam te zien. Dus dan mag je straks kiezen welke er de soep in gaat Het haantje is dus goed opgevoed. Later, buiten, gaat hij steeds ergens staan kloeken, en dan komen de dames aanrennen om te kijken wat hij voor ze heeft gevonden. Schattig Leuk stripverhaal zo Erny! Blij dat die ANWB man zo handig was! En dat jullie toch nog in Zelhem aankwamen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
HuubvG Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Ondanks alles - zie het reisverslag van Erny - was ik blij dat ik toch geweest ben. Wat ik eigenlijk het meest jammere vind is dat de paprika en peperplantjes, die er thuis nog zo mooi bijstonden, de autorit met de pech en het wachten, waarschijnlijk niet goed overleefd hebben. Ze hingen er wel heel treurig bij. Hopelijk gaan ze nog opkrabbelen en anders kan ik nog zaden nasturen, bijvoorbeeld de zaden van dezelfde soort. Moet ik wel even weten wie ze heeft. Verder natuurlijk hartstikke gezellige dag, geweldig hoe allen zich zichtbaar vermaakten met een babbel, een hapje en een drankje, ondanks dat idiote weer. Bedankt Jorieke en Joep!
Helly Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Hier ook nog even een reactie van moi. Hele dag weg geweest. Na de MTFD nog door gereden naar oom en tante om een paar uurtjes door te brengen. Waren moe thuis gekomen en gelijk op bed gegaan.. Mijn ouders vonden het een erg gezellige dag. Hebben zich prima vermaakt. Net als wij.Dank Jorieke en Joep voor de gastvrijheid en heerlijke warmte. Dank iedereen voor de gezelligheid en de geasprekken. En dank Petroska voor de mooie grote apothekerspot. Good things come in small packages
Helly Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Piroska was t. Zit op mijn foon te tikken en die heeft moeite met t selecteren van de onderste zinnen/woorden.En ik wil iedereen ook nog bedanken voor het heerlijke eten. Zo heb ik voor het eerst pastinaak geproefd in soep en dat was best lekker. Good things come in small packages
Eva Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Doodmoe thuis gekomen na mijn 'rondje nederland'...ik was heel blij met de tevreden gezichten, we hebben leuk geruild! bedankt hiervoor, ik ben erg blij met mijn 'buit' fijn om 'oude bekenden' te zien en nieuwe gezichten te leren kennen.erg jammer dat ik niet even met iedereen een babbeltje heb gehad, het was ook zó druk! volgend jaar weer nieuwe kansen zou ik maar zeggen... het eten was weer bijzonder gevarieerd en ik heb dan ook van alles geproefd. (op de linzensoep na...Sorry!) Het was koud en winderig maar na het sigaretje roken snel weer naar binnen waar de kachel brandde en de geur van Beppe's groentesoep zich verspreidde gaf me toch zeker een warm gevoel! Jorieke en Joep waren weer een uitstekende gastheer/vrouw, geweldig dat wel elk jaar bij jullie de moestuindag mogen houden. Super, bedankt! Joep nog even extra bedanken voor het niet zo geweldige karwijtje dat hij voor me heeft gedaan...Bedankt voor de oogjes en snuit Joep!
Jorieke123 Geplaatst: 25 maart 2013 Auteur Geplaatst: 25 maart 2013 jorieke mogen we foto's zonder mensen er op plaatsen? Tuurlijk! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 hmm. Natuurlijk mag een foto niet geplaatst worden waar mensen op te zien zijn, maar ook Bit wil niet op een foto hier getoond worden !
appelvrouw Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 Volgens mij komt er een speciale site met wachtwoord dat wij forumdaggers alleen krijgen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten