appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Yeah Go Huub!! Gelukkig hoor..ik ben blij voor jou ( en mij en Erny) Gezellig We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Leuk! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 ....... Maar ach, de taart van Thessa van vorig jaar was ook heerlijk. En de witte chocolademousse die Frank meenam..... Oef! Wij ( Henkg , Nienkef en ik ) komen rond half 1 en zijn rond 3 -half 4 weer weg. Zoals ik ook vorig jaar rond die tijden kwam. Maaaar ..... heb toen kennelijk de witte chocolade mousse van Frank helemaal gemist ??oei oei. witte chocolademousse ?? Moeten we éérder komen dan ? Ik willl witte chocolademousse !!!
helen Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 I.v.m. de witte chocolade mousse lijkt het mij prima als jullie gewoon wat later komen Groetjes uit de Betuwe
Erny Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Wij maken er teamworkdagje van zondag.... we komen weer... Applausje voor Huub! En gelukkig hou ik niet van witte chocolade dus ik ben daar geen gevaar...
Jorieke123 Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Ok, het adres van de moestuindag is dus: Oosterwijkweg 5, Zelhem. Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan lees ik dat wel via PM. Hier 2 kaartjes ter verduidelijking: Binnen de rode lijnen, bij de 'A' wonen wij Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer. Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is op zich goed te doen met de auto. Ligt een beetje aan het weer.Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor. Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Bel maar als je verdwaald Laden en lossen kan voor bij de deur, parkeren moet (ivm drukte) in ons weiland. Niet net zoals de vorige keer helemaal achterom, maar gewoon langs ons huis over ons erf. Wijst zich vanzelf! Negeer de paarse pijl maar, dat was van toepassing voor de vorige keer. Duidelijk? Nog vragen? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Witte chocolademousse? het valt me op dat Jorieke de enige is die zich dat herinnert....ik heb het niet gezien. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
eva1986 Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Dames en heren, wij melden ons hoogstwaarschijnlijk af... (kleine slag om de arm, want ik vind t echt erg jammer) Ik heb de laatste weken erg veel last van de zwangerschaps-ischias, waardoor ik veel zenuwpijnen in heupen en benen heb. Een lange autorit zie ik dan ook gewoon echt niet zitten Mocht ik dus vanaf nu alleen maar goede dagen hebben, dan komen we alsnog, maar ik zie t somber in... Ik wil jullie wel héél erg veel plezier wensen! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
eelzuhtjuh Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Ahhhwww Eva dat zou wel heel erg jammer zijn https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Jorieke123 Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Jammer Eva! Ik hoop dat het beter met je gaat! Ik kan mij die mousse nog goed herinneren ja Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 Jaaa die mousse... die was lekker maar ook erg zoet. Ging er bij mijn zoon snel in, dat is de zoetekauw. En die taarten van Thessa gingen ook rap op. Heeft mijn zoon ook aan meegewerkt Overigens, de blijft thuis dit jaar. Moet werken. Dus houden we meer zoetigheden over. Good things come in small packages
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 Ik kan mij die mousse nog goed herinneren ja Echt jammer dan dat hij er dit jaar niet opstaat
Frank vwl Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 (aangepast) Het was warm vorig jaar Jet en die chocomousse moest daarom snel op, misschien was het daarom al snel weg 21 maart 2013 aangepast door Gast
appelvrouw Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 Jaja, en dat gold zeker ook voor de taart van \thessa en de bonbons van \bit.....Allemaal niet gezien, en helemaal niet geproefd We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 Appelvrouw.... Volgens mij moet jij dit jaar de keuken erg goed in de gaten houden In ieder geval zal ik je persoonlijk een eigengebakken boterham met jam aanbieden om er zeker van te zijn dat je die achteraf niet ook gemist hebt. Misschien niet zo lekker als taart enzo...maar vult in ieder geval je maag. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
HuubvG Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 Volgens mij moeten we allemaal voor het vertrek en onderweg goed eten, we komen dan niet uitgehongerd aan, om ons als wilde dieren op elkaars gerechten te storten.
Piroska Geplaatst: 21 maart 2013 Geplaatst: 21 maart 2013 http://nos.nl/artikel/487110-siberisch-weekend-in-aantocht.html ik denk dat ik een rendier meeneem! http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Dank Wino, ik ben gek op eigen gebakken brood. Jam eet ik alleen als ik er een kop koffie bij krijg...graag een latte machiato We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Ik straal dit jaar wel door afwezigheid, maar misschien toch een ideetje opperen: Bordjes/bakjes klaarzetten voor elke deelnemer, die dan volmaken met de extra speciale dingetjes op( 1 bonbon, 1 fruitleer, 1 plak cake...((met mousse gaat het natuurlijk niet)) en dat neemt ieder gewoon maximaal 1 bordje weg zodat laatkomers niet de hond in de pot vinden......hoewel we de honden natuurlijk ook wel wat gunnen Ik was trouwens vorig jaar erg laat, en heb hier en daar wel iets gemist, maar ben echt niet met honger naar huis gegaan hoor!!
Helly Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 http://nos.nl/artikel/487110-siberisch-weekend-in-aantocht.html ik denk dat ik een rendier meeneem! Ik doe zijn vel wel om! Good things come in small packages
Erny Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 (aangepast) Thea is ondertussen langs geweest en haar ruilspulletjes staan hier klaar voor transport. We liggen op schema. Volgende punt op de lijst is de Amazing Oriental... lekker shoppen... 22 maart 2013 aangepast door Gast
appelvrouw Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Wanneer ga je daarheen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 Heb net mijn schoenen aan, kan ik iets voor je meenemen?
Sovreze Geplaatst: 22 maart 2013 Geplaatst: 22 maart 2013 De chocolademousse herinner ik me zeker nog, want die was lekker. Zo vroeg was ik niet vorig jaar, en er was nog best wel wat.Wel koud zeg zondag... We hebben standaard visklapstoeltjesdingen in de auto liggen dus voor ons altijd een plekje, tezamen met een deken, een fles water, bijtje, motorolie etc... oude auto he, we zijn op alles voorbereid
Aanbevolen berichten