Geplaatst: 11 december 201213 j WIJ WENSEN JULLIE VEEL ENGELEN GEDULD VOOR 2013 Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 21 december 201213 j Jij en de jouwe ook een geweldige kerst en een top 2013 gewenst! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 21 december 201213 j Van mij ook allemaal een gelukkig kerstfeest en een gezond, voorspoedig en groeizaam 2013 toegewenst
Geplaatst: 21 december 201213 j Zo leuk gedaan, ik wens jou en je familie ook een heel gelukkig kerstfeest toe en alle goeds voor 2013, Mis alleen rode kool op de foto ha ha
Geplaatst: 21 december 201213 j Zo te zien worden het een gezonde feestdagen. Mooie boom geworden! Namens mij ook alle goeds toegewenst.
Geplaatst: 21 december 201213 j Hoi RobO, Ik wil jou en je gezin ook een Gelukkig Kerstfeest toewensen.En via deze weg wens ik gelijk ook alle forumleden en moderators een Gelukkige Kerstfeest toe. Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 december 201213 j Ja ook ik zeg tegen ieder, fijne kerstdagen, en dan voor iedereen een gelukkig,gezond, liefdevol jaar, ook een heel mooi groen jaar, dat de oogst maar mag zijn,wat je er van verwacht. kortom heel fijne dagen.
Geplaatst: 22 december 201213 j Nu mag het ondertussen wel vind ik, fijne feestdagen iedereen! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 22 december 201213 j Ik wil iedereen een hele fijne kerst toewensen en een supergoed 2013 ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 23 december 201213 j ik wil graag ook iedereen een hele fijne en warme kerst wensen en alle goeds voor 2013 !dat het nieuwe jaar veel gezelligheid, geluk en gezondheid mag brengen en we allemaal veel tuinplezier mogen beleven liefs van Thessa voor iedereen
Geplaatst: 24 december 201213 j ook vanaf hier in het groene hart, goede feestdagen! Dat wordt smullen van de eigen ingemaakte groenten enz enz... Und ein guten rutsch.... In een groen, groen, knollen, knollenland...
Geplaatst: 24 december 201213 j Allemaal een gezellig en gelukkig kerstfeest! En natuurlijk een gelukkig, succesvol en groeizaam 2013! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 24 december 201213 j Ook wij wensen iedereen hele fijne, warme, gezellige en liefdevolle kerstdagen toe! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.