Ga naar inhoud

Wat heb je vandaag gezaaid/geplant? (Seizoen 2013)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog wat nieuwe boerenkool en spruiten en rode kool.

Meer andijvie.

Geplaatst:
Ah dat wist ik niet. Binnenkort die van mij ook maar boven de verwarming zetten dan. Vorig jaar had ik peper en paprika plantjes gekocht. Dit jaar wil ik ze zelf zaaien.

Is dat gelukt...die van mij zijn allemaal opgekomen !

Geplaatst:

Ja echt te laat denk ik, of misschien nog net in de kas...

Ik heb een bak sla, andijvie en koolrabi gekregen, de eerste twee staan al in de tuin...zou ik de koolrabi nog groot krijgen buiten?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ja,maar jong plukken is beter.6/8 cm dik is het lekkerste.

De eersten heb ik gewekt de tweede lading komt in sept .

Heb ze vorige week gepoot.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Heeft iemand vleierige liesjes ik heb er ook zelf gezaaid en heb maar een paar bloemetjes gehad aan de plant na een paar dagen lagen de bloemetjes al weer naast de plant iemand een idee hoe dit kan ?

Geplaatst:

Grote aankopen gedaan zaaikistjes gekocht mest en zaden enz.

Zaden-

-veldsla

-radijs

-keukenraap

-gemengde sla

-platte peterselie

Ingeslagen.

Deze heb ik in mijn kas gezet deze heb ik in kiempotjes die ik ook heb gekocht ingezet

En die in een kas gezet wat ik had gekregen voor mijn verjaardag 4 dagen geleden

Mvg, vince

Geplaatst:

Spinazie Scherp Zaad gezaaid, vorige week nog de Bazaroet (zomerspinazie), dus ik heb me nu voor alle seizoenen ingedekt...

Geplaatst:

Andijvie van zaaiplek naar rijtje verhuist vandaag. Morgen gaat de spinazie erin daar naast.

DSCN517214261377275669.JPG

Geplaatst:

Dit is het stuk waar van de week de laatste aardappelen uit gehaald zijn he ? Gewoon gewied en wat geschoffeld, meer niet hoor

Die zooi achterin het bed is een stuk "wilde bloemenmengsel " We een beetje over inmiddels , en staat te zaaien als een gek. Maar laat maar gaan.

Geplaatst:

Ik had nog een paar plantjes boerenkool geplant,die zijn vannacht opgevreten door een slak

Gelukkig had ik de anderen in de kooltent geplaatst.

Geplaatst:

Eigenlijk niet echt in de categorie gezaaid/geplant, maar ik heb een grondwaterbron laten boren achter in de tuin, zodat ik niet meer hoef te sproeien met leidingwater.

Heb nu mooi schoon grondwater (alleen een klein beetje ijzer, maar dat is bijna standaard met grondwater).

Mijn pomp van 4,8 m3/uur kan het prima aan, en er komt heel wat meer water uit dan uit de kraan...

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:

Je moet eerst uit zoeken wat voor grondlaag je heb.

Bij ons was 200jaar geleden nog zee,en bij ons is het brakwater.

Dus zoutwater niet geschikt.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...