mijke Geplaatst: 22 september 2013 Geplaatst: 22 september 2013 Net een rabarberplant in de tuin gezet die ik van een vriend heb gekregen. Hij is al mooi groot met veel bladeren, dus dat wordt smullen over anderhalf jaar! schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Bubbels Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 Nog maar eens wat dille gezaaid en wat hortensiastekken genomen. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Bit Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 Nú nog dille zaaien ? Is dat niet nogal kansloos ?
beertjerinke Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Ik heb vandaag 3 rabarber planten(RED CHAMPAGNE) geplant Ook knoflook voor het eerst gewoon uit de supermarkt Volgend jaar aparte soort proberen een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
familymen Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Ik heb gisteren, winterajuin geplant, een stuk of 60 daarmee komen we volgend jaar wel eventjes toe
beertjerinke Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 heb vandaag 2 herfstframbozen geplant een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
kenbeimer Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Daar is het nu de tijd voor? Ik wil namelijk een zomerframboos en bramenstruik van de voor naar achtertuin verplaatsen. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Erny Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Geplaatst: 30 september 2013 Mtfd-plantjes in de kruidenbak gezet: Kerriekruid, Ananasmunt en Thym. Zeepkruid (mtfd-voorjaar) eruit (helft weggegeven aan buurvrouw) en verplaatst want die groeit wel erg hard.
geedee Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Een heleboel verschillende soorten peper; die gaan de winter weer doorbrengen in huis! Ze staan nu te kiemen(broeien) in de zon
Sovreze Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Daar is het nu de tijd voor? Ik wil namelijk een zomerframboos en bramenstruik van de voor naar achtertuin verplaatsen.Jazeker, oktober-november is dé tijd om je boompjes en fruitstruiken te verplanten. Kijk dan wel even of je het snoeien beter tot het voorjaar kunt bewaren, om ze niet teveel te laten sschrikken. Niets gezaaid, vergeet het steeds ivm andere werkjes in de tuin....
dennislp Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 @Geedee: moeten die deze winter al oogst geven of in het voorjaar? > Planten kopen? Doe het bewust!
appelsientje 60 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 @ geedee:Hééé dat is leuk! Hoe werkt dat dan, je zaait ze nu, en dan staan ze in zo'n kweekbak en als ze dan groter zijn waar zet je ze dan neer?Op de verwarming? En ik neem aan dat ze deze winter nog geen pepers gaan geven, maar op deze manier heb je wel al een flinke voorsprong.Zou dat ook lukken met paprika en aubergine? De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Bit Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geedee Geedee. Wát veroorzaak je nu weer ? Gaan we allemaal topics openen over het nu al zaaien van paprika's en pepers ( en ook tomaten natuurlijk ) Over 's winters paprika's zaaien. Over in januari al paprika's zaaien. Over of het misschien al in februari kan ? Kan het in maart dan al wel ? etc etc. Zijn tientallen topics aanwezig !! En zo ook over de tomaten , de pepers, de aubergine's etc etc////////
appelsientje 60 Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Sorry sorry, ik wist nie da ge kwaad werd Ben een oude beginneling De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
geedee Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Geedee Geedee. Wát veroorzaak je nu weer ? Niets wat ik niet al eens eerder veroorzaakt heb. Voor alle vragen....kijk eens in topic post116944.html?hilit=peperplanten%20winter#p116944 Daar staat een heel fotoverslag en kun je lezen dat de 1e geheel rode peper eind maart te plukken was. Je krijgt een grotere oogst in 2014.....en nee.....nog geen pepertjes deze winter....
appelsientje 60 Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Kijk das nog es aardig Bedankt hoor liefie De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
appelvrouw Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Hier heb ik over twee weken ook een plantenruilbeurs..dat is vooral struiken, vaste planten, en stekjes die de winter maar moeten zien door te komen. Ook ruilen we pompoenen. Vandaag eens kijken wat ik kan stekken/uitscheppen.In ieder geval frambozen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 (aangepast) 3 ruggetjes knoflook messidrome lautrec en vallelado 9 oktober 2013 aangepast door Gast
beertjerinke Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 zo heerlijk middagje tuin geweestjammer dat ik moest stoppen voor de kids Ik heb gezaaid in de koude lage kas veldsla en winter postelein in de kas andijvie en winter sla Artic king (zaden enveloppe beginners) heb 10 zaden genomen dus hopelijk lukt het vanavond nog ff wat tomaatjes plukken en wat aardbeien maar daar had ik geen tijd meer voor een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
rinus55 Geplaatst: 12 oktober 2013 Geplaatst: 12 oktober 2013 110 teentjes knoflook gezaaid 3 soorten, ben ff de naam kwijt... de kaartjes op de tuin laten liggen en jawel ook al diverse soorten chilipepers gezaaid en die komen de winter door in mijn zelf gemaakt kweekkast (oude TV kast) ik kan het hele jaar door pepers plukken Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl
RobO Geplaatst: 14 oktober 2013 Geplaatst: 14 oktober 2013 mooi zeg, lijkt wel een peperbordeel sorry OT, bollen geplant voor 2014, tuinieren is vooruitzien toch?
Aanbevolen berichten