Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Ook ik nieuw hier!

Waterschip

Recommended Posts

Even voorstellen!

Mijn naam is Daphne en ik ben bijna 41 lentes jong

SInds een aantal jaar woon ik met mijn man Hajo in het buitengebied tussen Almere en Zeewolde. Wij hebben geen kinderen, wel 2 katten, 3 cavia's (buiten), kippen, 2 pony's, een paard en 4 bijenvolken.

Naast de beesten voor het huis een boomgaard met peren, appels, kersen, pruimen en walnoten. Hier wonen ook de bijen. Achter in de tuin wonen oa de paarden en kippen, maar hebben we verder tot agelopen een klein moestuintje gehad (6x 1m2 tuintjes)

Dit najaar heeft mijn man een deel van de tuin voorbereid voor een meer serieuze moestuin! Zo'n 60m2 (7 vakken van ca 1,5m breed en 6 tot 3,5m lang met looppaden ertussen) liggen klaar om mee aan de slag te gaan dit voorjaar!

Ik hoop hier op het forum inspiratie op te doen en tips te krijgen!

• 2 months later...

Hoi Daphne,

ben dan wel heel benieuwd waar jij die ENORME buitenruimte hebt?

Wij wonen in Buiten en moeten het doen met een tuin van 6 bij 14. maar daar kun je nog best heel wat mee doen hoor. alleen dat paard... dat werd wat moeilijk

groetjes,

marianne

Welkom Daphne!

Lukt het een beetje om de bijen gezond te houden? Je leest tegenwoordig zoveel over sterfte bij honingbijen, het is soms schrikbarend....

Heerlijk, al die fruitbomen!

Veel leesplezier op het forum, er zijn al heel veel onderwerpen aan bod gekomen merk ik steeds weer opnieuw.

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.