Waterschip Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Even voorstellen!Mijn naam is Daphne en ik ben bijna 41 lentes jong SInds een aantal jaar woon ik met mijn man Hajo in het buitengebied tussen Almere en Zeewolde. Wij hebben geen kinderen, wel 2 katten, 3 cavia's (buiten), kippen, 2 pony's, een paard en 4 bijenvolken.Naast de beesten voor het huis een boomgaard met peren, appels, kersen, pruimen en walnoten. Hier wonen ook de bijen. Achter in de tuin wonen oa de paarden en kippen, maar hebben we verder tot agelopen een klein moestuintje gehad (6x 1m2 tuintjes)Dit najaar heeft mijn man een deel van de tuin voorbereid voor een meer serieuze moestuin! Zo'n 60m2 (7 vakken van ca 1,5m breed en 6 tot 3,5m lang met looppaden ertussen) liggen klaar om mee aan de slag te gaan dit voorjaar!Ik hoop hier op het forum inspiratie op te doen en tips te krijgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Wat leuk bijen! Welkom. Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Welkom Daphne !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berry Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Welkom en veel succes! Quote http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marianne p Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Hoi Daphne, ben dan wel heel benieuwd waar jij die ENORME buitenruimte hebt?Wij wonen in Buiten en moeten het doen met een tuin van 6 bij 14. maar daar kun je nog best heel wat mee doen hoor. alleen dat paard... dat werd wat moeilijk  groetjes,  marianne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Welkom Daphne!  Lukt het een beetje om de bijen gezond te houden? Je leest tegenwoordig zoveel over sterfte bij honingbijen, het is soms schrikbarend.... Heerlijk, al die fruitbomen! Veel leesplezier op het forum, er zijn al heel veel onderwerpen aan bod gekomen merk ik steeds weer opnieuw. Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 welkom ! Leuk zo'n bedoeninkje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Het klinkt allemaal heerlijk 'buiten' en 'ruim'. Veel succes met jullie moestuin!O ja, en nog welkom op het forum... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noompi Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Welkom van een Almere buitener! |(Lekker dichtbij!) Veel succes en natuurlijk plezier in de moestuin toegewenst!! Quote http://noompisbm.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts