Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb nog tuinbonen in de aanbieding dus geen vol zakje meer maar best nog veel, volgend seizoen doe ik dit niet meer zaaien,dus wie ze wil stuur een pb met je adres,geen kosten aan verbonden,het zijn bruin kokende,je kan ze al vroeg zetten.

Geplaatst:

Weet niet of het hier vermeld is, maar zie dat de Lidl vanaf donderdag diverse groenteplantjes in de aanbieding heeft.

Geplaatst:

hallo allemaal

bij de aldi hebben ze een broeikasje wat vinden juli ervan kopen ziet er wel goed uit dacht ik

gr marcel114630022221368653083.gif

Geplaatst:

Ziet er wel grappig uit en niet duur, ik ben niet zo bekend met dit soort zaken, ben nu bezig een koude bak te ontwerpen maar als tijdelijke vervanging lijkt mij zoiets wel aardig...

Voordeel is wel dat je het waarschijnlijk weer kunt opbergen als je het niet meer nodig hebt?

Ik zal eens kijken of ze hem hier ook hebbben bij de Hofer (Aldi in Oostenrijk)

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

ik moet nog beginnen met de een moestuinje ik heb vandaag de vaste planten uit me tuin gehaald die staan nu in de voortuin,en als ik ergens een leuk aanbieding zie staan voor de tuin zoals dit dan is dat mooi mee genomen tog ik denk dat ik hem wel ga halen ik ben een beginnenr.

gr

Geplaatst:
bij de aldi hebben ze een broeikasje wat vinden juli ervan ...

114630022221368653083.gif

Ik heb deze dingen al een aantal jaren . Weliswaar afkomstig van de Lidl en niet van de Aldi en met een iets ander uiterlijk (puntdak) maar voor de rest vrijwel indentiek .

Ik vind het zeer bruikbare kastjes. Niet alleen om in het voorjaar al vroeg planten in de vollegrond te kunnen kweken maar ook daarna zijn ze later in het seizoen zonder hun polyester overkapping nog zeer bruikbaar. Doe er een net van bijv. de Action overheen (kost nog geen 2 euro) , of de helft van een verpakking van de Lill gordijnen van Ikea (ook voor zo'n luttel bedrag) , en je hebt respectievelijk een perfecte bescherming tegen vogels of tegen insecten.

Op de foto zie je bijvoorbeeld mijn huidige kropsla en wat pootuien onder dat soort beschermingen staan.

sl55298081821368727769.JPG

Hier nog een foto van enkele geschakelde kastjes met mijn prei- en sjalottenkweek in 2009.

kastjeslidl97621368728453.jpg

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:
lidl heeft nu plantjes staan van tomaat, cherry tomaat, paprika, komkommer, courgette en pompoen

Hier in Dordrecht alles uitverkocht (winkelcentrum Crabbehof)

Geplaatst:

De vriend van mij nicht werkt bij de lidl. Ik had aan hem gevraagd of die diverse planten wou meenemen. Uiteindelijk had ik vier cherry tomaten, twee pompoen, gele en groene courgette en een komkommer.

Geplaatst:

Ik heb een leuke "aanbieding" voor de forumleden in de buurt van Rotterdam.

Aanstaande vrijdag 24 Mei dus is er een organiseren Buurt Bruist en STEK een planten en stekjesruildag bij STEK de stadstuinwinkel van 14:00 - 17:00u.

stek-de-stadstuinwinkel86521369204339.jpg

https://www.facebook.com/events/441066642656320/

https://www.facebook.com/Stekdestadstuinwinkel

Misschien wel leuk om een bezoekje te brengen.

Groetjes,

Conny.

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

Geplaatst:

Voor degenen zonder airmiles is het 1 plus 1 gratis op de potgrond en de tuinaarde bij de Gamma. Dit is alleen aanstaande zaterdag, een dagaanbieding dus.

Geplaatst:
Praxis 40 liter potgrond voor 1 euro, met airmiles dat wel

keurmerk is niet helemaal ok, maar ja...

Ik heb die potgrond een tijdje geleden gekocht. Kun je me vertellen wat niet 'helemaal ok' is met het keurmerk? Hier ben ik wel benieuwd naar!

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

nou, normaal is er een rhp keurmerk, de veengrond komt dan uit "goede" bronnen die ook weer herstellen waar nodig

het keurmerk van de praxis tuingrond wordt wel gedragen door een officieel keur-bedrijf maar er is geen garantie dat de afgegraven grond weer milieuvriendelijk wordt hersteld

vlgns mij is er verder met de potgrond niet veel mis, maar zeker weet je t nooit (net zoals met alle aankopen van potgrond, bio materiaal etc)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...