Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hahaha dat was dan na mijn boze mail aan haar. Ik zal eens in mijn mailbox kijken. hier is het 1ste antwoord( een reactie op de boze mail heb ik niet gehad) :Wij kunnen u hierover het volgende melden:

Hierbij laten wij u weten dat wij geen gegevens van onze leveranciers afgeven.

Heeft u nog vragen of opmerkingen over onze reactie, dan kunt u ons daarover altijd bellen. Als u dan het meldingsnummer paraat heeft, kunnen wij uw melding snel terugvinden. U kunt ook uw vragen of opmerkingen naar ons e-mailen. Dat doet u door te reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

(Naam verwijderd door Moderator)

Klantenservice DekaMarkt

Telefoon: 0251- 276 628

E-mail: [email protected]

Website: http://www.dekamarkt.nl

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

ik zou de Wibra stokjes niet met potlood beschrijven, dit is vrij snel weg, ik beschrijf ze met een watervaste fineliner of merkstift. Ik bewaar alle stokjes en gebruik ze het ene seizoen de ene kant andere seizoen de andere, na 2 seizoenen is de eerste kant al weer bijna schoon. En sommige gebruik is uiteraard gewoon weer opnieuw. En voor 69 cnt tja,.. hoef je niet al te moeilijk te doen.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Ik beschrijf die wibra-stokjes gewoon met potlood en de tekst blijft er prima op staan.

Ik heb gisteren net de stokjes schoon gemaakt, de namen van vorig jaar stonden er nog steeds leesbaar op.

Geplaatst:

Ik gebruik op de tuin het meegeleverde potloodje, thuis een wat zachter potlood en schrijf in redelijk grote blokletters aan de ruwe kant de plantnaam en aan de gladde kant de zaaidatum. Beide kanten waren nog leesbaar, de ruwe kant het best (logisch).

Trouwens, de Wibra heeft bij ons het bekende voorjaarsassortiment weer liggen: plantenklemmen €0.79, dik geplastificeerd binddraad €1.49, klein tuingereedschap etc.

Geplaatst:
ik zou de Wibra stokjes niet met potlood beschrijven, dit is vrij snel weg, ik beschrijf ze met een watervaste fineliner of merkstift. Ik bewaar alle stokjes en gebruik ze het ene seizoen de ene kant andere seizoen de andere, na 2 seizoenen is de eerste kant al weer bijna schoon. En sommige gebruik is uiteraard gewoon weer opnieuw. En voor 69 cnt tja,.. hoef je niet al te moeilijk te doen.

Je kunt ze heel gemakkelijk met Vim ( of vloeibaar schuurmiddel) schoonmaken..voor 69 cent doen we inderdaad niet moeilijk, maar voor het milieu wel toch?..(om al die plastic rommel nu gemakkelijk weg te gooien?)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

bij het zaaien van groenten en kruiden voorzie ik labels bij de verschillende perkjes of rijtjes ik knip labels uit de deksels van de botervlootjes - schrijf er met een alcohol stift de naam op en hang deze aan een houten satestokje

de tekst blijft er gans het seizoen op staan en je kan ze nog opnieuw gebruiken

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Vanaf vandaag tomatenplanten, diverse soorten bij de Lidl voor 3,99 per 6! Ook klimplanten voor 1,59... zou dat wat zijn? Een passiebloem of roos voor zo weinig geld?

Geplaatst:

Als je niet een grote plant verwacht,ja hoor,het is echt wel wat.Ik haalde altijd de brugmansia's er weg.Nu heb ik zoveel eigen stekken dat het niet meer nodig is.Het is alleen niet altijd de kleur die op de verpakking staat.Zo wilde ik eens een roze brugmansia,en die bleek geel te zijn.

De passiebloem is vaak zo mini,dat ie net niet gaat bloeien.Heb maar 1x een goed seizoen gehad daarmee.

Geplaatst:

Gisteren zag ik bij de AH aardbeienplantjes staan. Ik weet niet hoe duur en wat voor soort, maar er hing alvast een nepaardbeitje aan.

Geplaatst:

Bij Tuinland in Assen kun je gratis spa, bats en schoffel laten slijpen. Dit geldt ook voor eigen gereedschap dat niet bij Tuinland is gekocht.

Het is geen tijdelijke actie, maar dit blijft voorlopig.

Bij tuincentrum Wiltinge (Hooghalen, ca. 4 km zuid van Assen) kun je a.s. maandag gratis je grond laten testen en een bemestingsadvies krijgen. Geen idee wat de kwaliteit daarvan is, ik heb alleen de advertentie gezien.

Geplaatst:

@ rvo nooit geweten of over nagedachte dat het kon om die te laten slijpen

Dit bedrijf is te ver maar ga is bij mijn slijper vragen of die ook tuingereedschap doet weet wel dan die me snoeischaar kan doen zo helder was ik wel een snoeischaar laten slijpen

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

Geplaatst:

vroeg-uit-je-nest.jpg?ep=9KpgNFSRIvVO0RChpj9lZ-ow5yj_RcgU6ZA4g0obr_WydxtgVDCtyAH2uuzx0HMDkm_zflEVMImZU1bZHKVHlQ,,

* M.u.v. blokhutten, bestrating, boeken, bestellingen, gasflessen, levende dieren, cadeaukaarten, horeca, lopende (kortings)acties en aanbiedingen. Alleen geldig bij Intratuin Enschede.

http://www.intratuin.nl/winkels/intratuin-enschede/nieuws-activiteiten/18mei-vroeg-uit-je-nest-voor-korting/

Als je nog een grote aankoop moet doen, bijvoorbeeld veel aarde ofzo.. Dan is 20% korting altijd leuk lijkt me

Geplaatst:

@dennislp, dat is dus enkel bij de intratuin Enschede! Nu woon ik daar dus ik ben er wel weer blij mee!

* M.u.v. blokhutten, bestrating, boeken, bestellingen, gasflessen, levende dieren, cadeaukaarten, horeca, lopende (kortings)acties en aanbiedingen. Alleen geldig bij Intratuin Enschede.

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:
@ rvo nooit geweten of over nagedachte dat het kon om die te laten slijpen

Dit bedrijf is te ver maar ga is bij mijn slijper vragen of die ook tuingereedschap doet weet wel dan die me snoeischaar kan doen zo helder was ik wel een snoeischaar laten slijpen

scherp is alles. goed voor je spieren/handen en voor de planten

slijpen is heel makkelijk, behalve een golfheggeschaar misschien

snoeischaren gaan prima met een vijltje

images84841367204276.jpg

spa schoffel en bats met een zoetvijl of heel voorzichig met een langzame slijpsteen (niet heet laten worden ivm zacht worden staal)

Geplaatst:

@ Rbo ,txs voor deze adviezen ik ga er mee aan de slag.

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

• 2 weeks later...
Geplaatst:
.........Bij tuincentrum Wiltinge (Hooghalen, ca. 4 km zuid van Assen) kun je a.s. maandag gratis je grond laten testen en een bemestingsadvies krijgen. Geen idee wat de kwaliteit daarvan is, ik heb alleen de advertentie gezien.
Uiteindelijk bleek het een zinloze actie.

Ze hebben pH en "voedingstoestand" gemeten met een indicatorpapiertje. Wat "voedingstoestand" precies betekent konden ze me niet uitleggen. Ze konden me wel uitleggen wat ik allemaal zou moeten kopen om pH en "voedingstoestand" op een beter peil te brengen.

Dat was eens maar nooit meet.

Geplaatst:

( RvO : ik zit hier wel hardop te lachen hoor !! : "voedingstoestand " wahahaha.... wat een toestand ..... ) Arme medewerkers van dat tuincentrum. Wat bedoeld die meneer nou. Voedingstoestand is toch duidelijk ? Je moet mesten ! whahahha

Maar goed. De ph heb je in ieder geval. Maar dat kon je zelf ook wel.

Ik zou best eens mijn grond willen laten analyseren. Maar tis zo'n gedoe he ? Gek eigenlijk. Nog nooit laten doen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...