Geplaatst: 27 februari 201313 j Even een paar foto's van Australische flora en fauna, gemaakt tijdens onze toer down under (regio Perth) dec 2012/jan 2013.Christmas tree in volle bloei.Je zou ze toch zo in je tuin willen. (En dan bedoel ik niet mijn vrouw)Zo'n rooie rakker, recht voor je lens.Gum tree in volle bloei.Prachtige varen bomen.Een prachtig plaatje, strijkt neer vlak voor je neus.Hernieuwd leven een jaar na de brand, erg fotogeniek.Alle begin is moeilijk.En zo was het 4 van de 6 weken. En dat in december en januari. Zo dat was het voorlopig een zeer beperkte flits, enkele van de vele honderden shots.gr. Jos
Geplaatst: 27 februari 201313 j Hee! Manengansjes op die foto met die grote konijnen Mooie foto's hoor! Heerlijk, al lijkt het me wel net iets te warm voor mij persoonlijk facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 februari 201313 j Auteur Ja Jorieke zou goed kunnen was midden in het John Forrester National Park, waar veel dieren letterlijk een graantje kwamen meepikken.En ja alle deskundigen waarschuwden dat de hitte niet erg bevorderlijk zouden zijn voor iemand met hart/long en artrose problemen.Maar ik denk dat ik er net zoveel last van had dan ieder ander. Je raakt er enigermate aan gewend en past je aan.'S-avonds 8 uur donker om negen/half tien naar bed en 's-morgens vijf/halfzes aan de wandel. Voor de rest airco. Enkele andere frequent visitors van betreffende restaurant:Hij zit dus niet achter tralies, hij kruipt er gewoon achter en kan zo alles goed observeren.Net als deze jongens die even lunchen als de eigenaren de leuke kangaroos aaien.En dit was gewoon een lucky shot, meer dan een maand hoorden we het lachen van de australische icoon de Kookabarra.Zij zat er net lang genoeg om een viertal foto's te maken. (met telelens uiteraard)
Geplaatst: 27 februari 201313 j mooi allemaal hoor De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 27 februari 201313 j , gemaakt tijdens onze toer down under Op welke manier Jos ? Met een camper ? -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 27 februari 201313 j Prachtige foto's! En zo te lezen heb je genoten Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
Geplaatst: 28 februari 201313 j Geweldig Jos, ik geniet van je mooie foto`s. Het is voor mij normaliter ook te warm, maar ik zou er nu best een weekje van willen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 februari 201313 j Leuk om je foto's te zien, Jos! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 28 februari 201313 j Auteur Het is inderdaad nog lang nagenieten met de foto's.Het was de eerste keer met de Canon met telelens, dus best wel experimenteren.Gezien de enorme afstanden zou het logisch zijn met een camper rond te trekken, maar dat doen we al het jaar door in Europa.We hadden daar de beschikking over een auto en hebben dan ook veel kilometers gemaakt.Teven was een van de neven zo vriendelijk zijn caravan aan het surf strand Yalling Up voor ons te zetten. (heeft daarvoor zo'n 1200 kilometer heen en weer gereden, peace of cake )In 6 weken kun je in zo'n land geen grote delen bekijken, de afstanden zijn immens.Daarnaast gaat het economisch uitstekend en is dus alles naar onze verhoudingen duur. Ook de binnenlandse vluchten. De neef die daar een makelaarskantoor heeft had net een nieuwe administratief medewerkster medewerkster aangenomen minimum loon 1250 australische dollars per week.Toch hebben we de zuidpunt nog wel gehaald, were two oceans meet.We willen nog wel een keer terug, maar dan enkele maanden eerder.De bloemen bloeien daar echt in het voorjaar en niet in het midden van de zomer.De temperatuur is dan wellicht ook wat aangenamer.
Geplaatst: 3 maart 201313 j Als je neef nog iemand nodig heeft...ik zoek een baan! (t liefst in een warm land met veel plaats ) Mooie foto's Jos...is echt genieten daar
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.